Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Kupujący otrzymał uszkodzony towar, nie zgłosił nam tego, ale wystawił negatywną ocenę, ze towar przyszedł uszkodzony. Napisałem mu, ze nie mieliśmy jak zareagować, czyli ani wysłać nowego produktu ani zwrócić pieniędzy, skoro nie wiedzieliśmy, ze towar jest wadliwy. Zaproponowałem, ze jeśli zgodzi się usunąć ocenę, bez odsyłania produktu do nas, oddamy mu pieniądze. Klient zostawił negatywna, ale wcześniej dal same jedynki, a teraz poprawił na same piątki. Nic nam to nie daje, bo w statystykach nadal mamy tego negatywa. Klient miał usunąć ocenę, a nie ją zmienić... Co zrobić w takiej sytuacji?
Może nie chciał ale prawdopodobnie nie do końca wiedział jak to zrobić i tak wyszło jak wyszło . Powinieneś do niego wysłać przez formularz "prośbę o anulowanie komentarza" .
Wysłałem formularz i napisałem mu, wcześniej ze taki formularz zostanie wysłany