Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć! Zakupiłem od osoby prywatnej telefon na allegro. Niestety sprzedawca nie włączył opcji zwrotów. Telefon przyszedł, ale okazało się, że ma ukryte wady. Oczywiście napisałem od razu do sprzedawcy, że chcę zwrócić przedmiot z powodu wad o których nie było informacji. Sprzedawca się zgodził, ale nie wiem jak bezpiecznie przeprowadzić tę procedurę. Wystarczy, że wyślę przedmiot na wskazany przez sprzedawcę adres i podam dane do zwrotu? Czy jeśli nie dostanę pieniędzy, to mogę skorzystać z ochrony kupujących? Pozdrawiam
Jeżeli sprzedawca zgodził się zwrócić koszt towaru po jego otrzymaniu w treści wiadomości przesyłanych przez stronę allegro to POK mógłby też objąć sytuację ewentualnych niepowodzeń przy takiej operacji.
Proponuję przesyłkę pocztą paczką lub listem poleconym. Najlepiej za dopłatą za potwierdzenie odbioru - tzw żółta zwrotka.