Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Serdecznie,
Może macie jakieś swoje sposoby przy rozmowach z kupującymi ? Ja dziś miałem taka sytuacje, że otrzymałem negatywa i dzwonie do kupującego z zapytaniem co się wydarzyło, że otrzymałem od niego po 1 gwiazdce.
Rozmawiam z nim i mówi, że paczkę za późno otrzymał. Sprawdzam sobie jego zakup 8.12. Paczka nadana 8.12 i mówię wie Pan co no jeśli chodzi o tą paczkę to jako sprzedający wywiązałem się z czasu dostarczenia paczki kurierowi tylko tutaj firma kurierska dostarczała paczkę dłużej niż zwykle na co już nie mam wpływu. A on mówi, że uważa swoją opinie za odpowiednią itd. więc tak chciałem mu trochę zobrazować sytuacje i mówię, niech się Pan postawi w moim miejscu. Ma Pan zamówienie, nadaję Pan towar w ten sam dzień mimo, że zadeklarował się Pan w cenniku, że nadanie to może być nawet i nie 8 a 11 grudnia co mógłby Pan zrobić żeby było jeszcze lepiej ? A on zadzwonić do firmy kurierskiej żeby się pośpieszyli... no i tu mi ręce opadają, nie wiem jak mam rozmawiać z takimi ludźmi. Może macie jakieś swoje sposoby ? 🙂
Takich baranów trzeba umieszczać na listach nieaktywnych klientów. Obudzą się jak nie będą mogli już nigdzie produktu kupić.
Trzebab było mu odpowiedzieć że dzwoniliście do firmy kurierskie, dlatego w okresie przedświątecznym otrzymał swoje zamówienie już w trzy dni, a nie po tygodniu jak inni.
🤣szkoda, że takie szybkie myśli nie przychodzą podczas rozmów telefonicznych 😛
Trafił Ci się przypadek trudny ,pozbawiony logicznego myślenia który po dobroci nie da się nijak przekonać ani zrozumieć . Pozostaje jeszcze szansa aby go nieco postawić do pionu i zasugerować że ta niesłuszna opinia psująca Twój wizerunek lub firmy będzie zgłoszona do sądu . Masz dowody ,skany ze śledzenia wysyłki które ewidentnie pokazują że nie ma w tym Twojej winy.
@metal-shop właśnie dlatego wzbraniam się od rozmów telefonicznych na poczet wiadomości mailowych.
Jednakże też przed chwilą dostałem 2 opinie od jednego klienta i skrajnie różne. (dotyczyło zakupu z października tydzień po sobie).
Oczywiście pierwsza negatwyna i po jednej gwizdzce, a druga pozytywna z maksymalnymi gwiazkami, która nie wlicza się do średniej.
Przecież to czyta złośliwość !
sam nie wiem jak to ugryźć, sprawdziłem zdjęcia z dnia zakupu i czas dostawy - wszystko zgodne z ofertą i na czas (nasępnego dnia)
wysłane sms i systemowe powiadomienie z prośbą o zmianę i cisza.
Źle jest to przedstawiane przez Allegro i są kupujący wprowadzani w błąd, a powinny być jakieś widełki w "Jakości". ale Allegro (nie znam ich) ma ludzi co nigdy w praktyce nie mieli z tym do czynienia, widzą tylko tzw słupki.☹️
całkiem możliwe, tyle lat na portalu i mam przekonanie, że ustawiają ten cały system nie tyle osoby, które nigdy nic nie sprzedawały, ale nawet nie kupowały.