Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam taki problem . Pani kupiła u mnie spodnie w marcu i po pół roku odsyła mi i chce wymiany na nowy bądź zwrotu pieniędzy bo się spodnie rozeszły . Skoro były za ciasne to mogła bez problemu wymienić na większy rozmiar . Skąd mam wiedzieć tez czy były dobrze prane. Pani odsyła spodnie które pół roku używała i xhce zwrotu pieniędzy. Co mam w tej sytuacji zrobić? Muszę jej zwrócić 100% kosztów razem z wysyłką czy jakieś 50% kwoty czy jak ? Nie mam pojęcia jak to rozwiązać
@Abbycompl Musisz ( !!) napisać że rozpatrzysz reklamację. Poproś o odesłanie spodni. I potem Ty decydujesz czy ją uznasz. Jeżeli np ma uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego uzytkowania - mozsz nie uznać.
@Abbycompl Musisz rozpatrzyć jej reklamację. Jeśli ją uznasz, oddaj jej wszystkie koszty po odesłaniu towaru, także koszt odesłania, czyli 100% plus koszt wysyłki, plus koszt odesłania. Niczego nie musisz wiedzieć o praniu, po prostu rozpatrujesz reklamację. Odpowiadasz za wady towaru na podstawie RĘKOJMI przez 2 lata.
Jeśli reklamację odrzucisz, kupujący może założyć Dyskusję, w której wsparcia udzieli mu pracownik Allegro. Może też wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących i jeśli ją otrzyma, Allegro może żądać od Ciebie zwrotu kosztów, może też (nie musi) zablokować Ci konto. Wiele będzie zależało od przebiegu Dyskusji i od dowodów.