Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
w ramach akcji WOŚP wystawiłam sesję coachingową. Aukcja dobiegła końca i nie za bardzo wiem co dalej. W sekcji zamówienia jest zakończona aukcja ale status jest “nowe” oraz informacja “nie wybrano metody płatności” oraz “nie wybrano metody dostawy”.
Pomozcie - nie wiem co robić dalej.
Jak sprzedane to musisz z kupującym ustalić warunki "odebrania".
Cześć, @ajopyk. Kupujący jeszcze nie opłacił wygranej licytacji i dlatego widzisz takie informacje przy zamówieniu. Gdy klient opłaci zamówienie, zobaczysz to w zakładce Zamówienia.
Widzę, że w ofercie udostępniłaś tylko wysyłkę metodą ''Przesyłka elektroniczna (e-mail)'' za 0 zł, więc kupujący nie wybierze innej metody dostawy.
A wynikałoby że to jakaś aukcja co trzeba odebrać osobiście.🤗