Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć - jak w praktyce ma się punktacja w jakości sprzedaży - od wielkości sprzedaży / pozycjonowania.
Czy np. przy niezmienności oferty - poziom np 880 punktów a np 840 - to jakaś różnica w pozycjonowaniu ofert?
Pewnie rożnica jest jak ktoś ma poziom dobry a super - ale ja pytam o takie rożnie w tych skalach jak wyżej....
Ja np niespecjalnie widziałem rożnicy - ale jestem mikro sprzedawcą zatem u mnie bardziej od szczęscia pewnie zależy - a wolę dopytać większych graczy.
Czemu pytam - bo np miałem 0,4% sprzedawców ma wiecej od Ciebie - dostałem dwie gwiazdki mniej od kogoś za koszt dostawy ( najlepiej ma być za darmo albo dopłacić ) - no i poleciało teraz na 1%....
Stąd moje pytanie - czy ma to jakiekolwiek znaczenie ?
ps. macie dobry ruch ? u mnie jakby odciął prąd od 2 tyg............
Cześć @-Outlet-Butik- 🙂 Jakość sprzedaży wpływa na widoczność Twoich ofert, ponieważ im jakość Twojej sprzedaży jest wyższa, tym lepsze wyniki osiągasz w trafności.
Jakość jest miernikiem doświadczenia zakupowego Twoich klientów.
Od tego ile punktów osiągniesz zależy też Twoja działalność na Allegro. Jeśli Twój ogólny wynik jakości sprzedaży będzie na poziomie Super + to skorzystasz z atrakcyjnych warunków w Strefie Okazji oraz priorytetowo obsłużymy Twoje zgłoszenia i zapytania.
Jeśli Twój ogólny wynik jakości sprzedaży będzie na poziomie Neutralnym lub wyższym, możesz zgłosić swoje oferty do akcji i kampanii Strefy Okazji oraz programu Prowizja nawet 0,5%, skorzystać z automatycznego rabatu transakcyjnego (zwrotu prowizji), dołączyć do programu Allegro Ceny.
Natomiast jeśli Twój ogólny wynik jakości sprzedaży spadnie poniżej poziomu Neutralnego, możemy zawiesić Twoje konto
@la_nika 💘
"Super + to skorzystasz z atrakcyjnych warunków w Strefie Okazji "- tz. ?
Jakie warunki / prowizja ?
Bo z tego co często zerkałem dawniej na te "akcje" to brakłoby mi marzy aby Wam oddać w prowizji....
@-Outlet-Butik- to jest bardzo dobre pytanie, możliwe, że są ustalane indywidualnie, ale dopytuję już o to Eksperta Strefy Okazji i gdy dostanę odpowiedź, dam znać!
Pozdrowionka @mdrogeria 🌻
to ja poprosze- bo jak widzę kasujecie za dzień w strefie okazji nie małą stawkę + dodatkowa prowizja 60% / standardowej - od sprzedanej sztuki.
Potem aby nie było zdziwienia ,że jest odpływ Klientów z Allegro jak w sklepie stacjonarnym już jest dużo taniej.....
@-Outlet-Butik- Nie wiem ile zniżek Allegro oferuje jeżeli chodzi o strefę okazji, ale zakładam, że chodzi o głównie o program "Niższa prowizja w Strefie Okazji". Jeżeli dobrze rozumiem ten regulamin, to jeżeli minimum 60% obrotu Allegro pochodzi z ofert zgłoszonych do strefy okazji, do dodatkowa prowizja nie wyniesie 60%, ale 30%. Dla mnie nie wydaje się to takie atrakcyjne. Trzeba zgłaszać wiele ofert do strefy okazji, płacąc 1zł dziennie za każdą + dodatkową prowizję, co wcale nie zagwarantuje nam większej sprzedaży zwłaszcza, że teraz w naszej ofercie Allegro promuje w pierwszej kolejności oferty z Allegro ADs od innych sprzedających, przez co nasza "okazja" skutecznie przerzuci ruch do innych sprzedających lub do "najtańszych".
Ogromnym minusem jest to, że oznaczenie strefy okazji będzie dożywotnio wisieć w Twojej ofercie, nawet jak ją zamkniesz - wznawiając ofertę oferta zostanie zgłoszona ponownie do strefy okazji. Oznaczenie możesz ściągnąć tylko przez pomoc Allegro, ale przed upływem 30 dni zapłacisz chyba 50zł (nie pamiętam ile dokładnie).
Obejść można to zamykając ofertę i wystawiając nową, ale tracisz przez to statystyki.
Uprzedzając, taki bonus: jeżeli zdecydujesz się na promowanie + okazja + smart, to lepiej przygotuj się na mocną podwyżkę ceny towaru 😉
Prowizja 13% w odzieży + 9,75% od wyróżnienia + standardowo 7,8% w strefie okazji (lub 3,9% jeżeli zyskasz maksymalny rabat z centrum zniżek). Czyli 24,55% prowizji. Chyba musisz podnieść marżę na 50% 🤣
dziękuję - postoję 🙂 Dzięki za podliczenie - jednak nie jestem nimi jakoś specjalnei zaskoczony 🙂
ale w sumie nie było to celem mojego posta - które tyczy się jakości sprzedaży i różnicy w sprzedaży 🙂
@-Outlet-Butik- otrzymałam odpowiedź, że najlepiej skontaktować się w tej sprawie z handlowcem i ustalić warunki indywidualnie. Wejść do Strefy Okazji może każdy, bez względu na jakość sprzedaży chociaż dodatkowe profity można uzyskać po osiągnięciu poziomu Super +. Jednak szczegóły może przekazać handlowiec ze Strefy Okazji.
Nie wiem od czego to zależy ale pisałem na grupie FB z ludźmi i przy jakości sprzedaży Super osiągają lepsze obroty jak przy jakości Super+. Ja też to mogę potwierdzić bo sprawdziłem u siebie i na koncie znajomego. Czy to jest jakiś błąd?