anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak się skontaktować z Allegro o zwrot prowizji

Mr_Koras
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Mr_Koras Cześć! Jeśli chcesz wystąpić o zwrot prowizji, nie musisz do nas pisać. Wystarczy, że w zakładce Zamówienia klikniesz w menu przycisk [Akcje], a następnie [Zwrot prowizji]. Po przejściu na stronę wypełnij wymagane pola i kliknij [Złóż wniosek].
W przypadku, kiedy klient anulował zakup, zwrot transakcyjny jest automatyczny - nie musisz składać wniosku. Informacje o przyznanym rabacie transakcyjnym otrzymasz na adres mailowy.

oznacz moderatorów

darozgo
#7 Wielbiciel#

Witam

A co zrobić w sytuacji gdy klient zamówił towar za pobraniem, nie odebrał go i paczka wróciła do mnie? Poniosłem koszty wysyłki paczki, koszty odesłania paczki do mnie oraz prowizji allegro. Złożyłem wniosek o zwrot prowizji, który od razu został odrzucony. A jak wiadomo drugi raz wniosku złożyć nie mogę. Co w takiej sytuacji mam zrobić żeby odzyskać choć część pieniędzy i czy można jakoś oznaczyć nieuczciwego kupującego?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@darozgo Wskaż proszę numer zamówienia, którego to dotyczy. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

darozgo
#7 Wielbiciel#

15323982755

oznacz moderatorów

darozgo
#7 Wielbiciel#

I jak wygląda sytuacja?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@darozgo odwołaj się załacz screna , podaj numer przesyłki i wszystko opisz .

no i ... wyłącz pobraniówki .

oznacz moderatorów

darozgo
#7 Wielbiciel#

Tak właśnie zrobię. Ale wydaje mi się że system rozliczeń nie jest do końca dobrze zrobiony. 

 

oznacz moderatorów

darozgo
#7 Wielbiciel#

Zresztą już się odwołałem i jak narazie cisza

oznacz moderatorów