Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Mr_Koras Na zwykłym Allegro o zwrot wystąp tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
Na Allegro Lokalnie o zwrot poproś tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
@Mr_Koras Cześć! Jeśli chcesz wystąpić o zwrot prowizji, nie musisz do nas pisać. Wystarczy, że w zakładce Zamówienia klikniesz w menu przycisk [Akcje], a następnie [Zwrot prowizji]. Po przejściu na stronę wypełnij wymagane pola i kliknij [Złóż wniosek].
W przypadku, kiedy klient anulował zakup, zwrot transakcyjny jest automatyczny - nie musisz składać wniosku. Informacje o przyznanym rabacie transakcyjnym otrzymasz na adres mailowy.
Witam
A co zrobić w sytuacji gdy klient zamówił towar za pobraniem, nie odebrał go i paczka wróciła do mnie? Poniosłem koszty wysyłki paczki, koszty odesłania paczki do mnie oraz prowizji allegro. Złożyłem wniosek o zwrot prowizji, który od razu został odrzucony. A jak wiadomo drugi raz wniosku złożyć nie mogę. Co w takiej sytuacji mam zrobić żeby odzyskać choć część pieniędzy i czy można jakoś oznaczyć nieuczciwego kupującego?
15323982755
I jak wygląda sytuacja?
@darozgo odwołaj się załacz screna , podaj numer przesyłki i wszystko opisz .
no i ... wyłącz pobraniówki .
Tak właśnie zrobię. Ale wydaje mi się że system rozliczeń nie jest do końca dobrze zrobiony.
Zresztą już się odwołałem i jak narazie cisza