anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

JAK SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z OBSŁUGA ALLEGRO ? JAK ZNALEŹĆ NUMER NA INFOLINIĘ LUB INNĄ FORMĘ KONTAKTU Z AL

Client:72048256
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:72048256 Jak możemy Ci pomóc? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:72048256
#1 Nowicjusz#

Czy Pani jest pracownikiem Allegro ?

oznacz moderatorów

Client:72048256
#1 Nowicjusz#

Gdziej jest formukarz kontaktowy do Allegro ?

Bo infolinii nigdy nie mieli ...

oznacz moderatorów

Client:72048256
#1 Nowicjusz#

Sprawa bardzo pilna !

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:113312479
#1 Nowicjusz#

Dlaczego moje konto jest zablokowane 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:113312479 Cześć, otrzymałeś już od nas odpowiedź w tej sprawie. Zawiesiliśmy Twoje konto ze względów bezpieczeństwa. Musimy się upewnić, że korzysta z niego uprawniona osoba i ma ona możliwość dokończenia transakcji.

Prosimy Cię o potwierdzenie Twojej tożsamości oraz możliwości pozytywnej finalizacji transakcji. W tym celu prześlij nam:

- kolorowe zdjęcia (nie skany) obu stron Twojego dokumentu tożsamości,
- zdjęcie towaru wystawionego na sprzedaż wraz z umieszczonym obok niego Twoim dokumentem tożsamości i/lub
- zdjęcia dokumentów, które potwierdzą, że zawarte przez Ciebie transakcje zostaną zakończone pozytywnie. Dokumentami takimi mogą być umowy z dostawcami, faktury zakupu towaru, zrzuty ekranu potwierdzające posiadanie konta zakupowego w hurtowniach, w których zamawiasz oferowany towar.

Uzupełnij wszystkie numery śledzenia przesyłek w zakładce [Zamówienia] (https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia), jeśli nie zostały one dotąd wprowadzone (art. 10.5 Regulaminu Allegro).

Na dokumencie muszą być widoczne:

- imię i nazwisko,
- data urodzenia i ważności dokumentu,
- zdjęcie,
- narożniki dokumentu.

Pozostałe dane możesz zakryć – na przykład paskiem papieru. Zdjęcia nie mogą być jednak w żaden sposób modyfikowane. Powinny być zrobione w dużej rozdzielczości. Prosimy o przesłanie załączników zgodnie z instrukcją – dzięki temu szybciej przeprowadzimy weryfikację.

Prosimy o przesłanie wskazanych zdjęć na podstawie art. 2.12 [Regulaminu Allegro](https://allegro.pl/regulamin#artykul-2-warunki-uczestnictwa-w-allegro). Po przeprowadzeniu weryfikacji zdjęcia nie będą przez nas przetwarzane i zostaną usunięte z systemu. Weryfikacja za pośrednictwem innych kanałów (czat, telefon) nie jest możliwa.

Wymagane dokumenty prześlij przez formularz https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

oznacz moderatorów

Bielas778
#7 Wielbiciel#

Witam moje konto zostało zawieszone, zlozylem wniosek o kontakt kilka dni temu lecz dalej cisza 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Bielas778. Twoja sprawa trafiła już do odpowiedniego zespołu. Niedługo otrzymasz odpowiedź na Twoją wiadomość mailową. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:122423578
#1 Nowicjusz#

Ja potrzebuje numer telefonu do infolinii 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@Client:122423578 Allegro nie ma infolinii 😁

oznacz moderatorów

MaksDobry
#7 Wielbiciel#

Kupujący zakupił prze mnie przedmiot no i nie mogę wysłać bo pokazuje błąd 

Wystapit blad podczas tworzenia etykiety.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@MaksDobry a jaki to błąd?

oznacz moderatorów

Client:104173241
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry proszę o pomoc w zwrocie produktu jakim jest dywan został zgłoszony zwrot do kupującego. Problem polega w tym że nieee moher zapłacić za kuriera DPD  wszystkie zgody zaznaczone

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104173241 Na kocie, z którego piszesz, nie ma żadnych transakcji. Podaj mi numer zamówienia dotyczy ten problem.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Julka18042002
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry.

Mieszkam za granicą i nr telefonu podany jest szwedzki. Mam do odebrania kupon i trzeba było podac nr telefonu. Nie otrzymalam tego kodu który powinien przyjść na telefon. Kupon ważny jeszcze tylko 2 dni. Czy można podać mi ten kod na e-mail?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @Julka18042002! Kupon jest dostępny na Twoim koncie. 
Zobaczysz go na formularzu płatności i dostawy, po wybraniu metody płatności, w części Twoje zniżki. Nie jest potrzebne do tego potwierdzenie numerem telefonu. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:123127721
#7 Wielbiciel#

Prosze o kontakt  telefoniczny 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:123127721 rozmowę telefoniczną możesz umówić na dogodny termin przez formularz kontaktowy

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów