anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak sprawdzić czy zwrot środków został zlecony i wykonany? Jestem bardzo NOWA:)

MAMY ROZWIĄZANIE!
kobiecanki_eu
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
kostas11
#21 Demiurg#

@kobiecanki_eu przychodzi mail info że sprzedawca zlecił zwrot, jeśli to anulowanie = odstąpienie, poczekać do 14 dni i założyć dyskusję 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
serwis-texas
#19 Nestor#

@kobiecanki_eu 

Tutaj taki wielki artykuł

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/platnosc-od-kupujacego/jak-zwrocic-wplate-kupujacemu-xG71...

a tam taki zapis

Status zwrotu wpłaty

Ponadto w zakładce dodaliśmy na osi czasu szczegóły zwrotu od klienta, między innymi: status przesyłki zwrotnej oraz status zwrotu wpłaty do kupującego.

Widoczne w zakładce zwroty mogą mieć różne statusy:

  • oczekujący – status chwilowy. Zwrot oczekuje na zlecenie, sprawdzamy poprawność danych do zwrotu
  • w realizacji – zwrot w realizacji. W tym statusie obciążamy środki sprzedającego (jeśli nie ma pieniędzy, czekamy na pojawienie się odpowiedniej kwoty) i zlecamy zwrot do operatora płatności
  • zwrócony – pieniądze zostały zwrócone kupującemu (jeśli był to zwrot na instrument płatniczy, to kwota została przekazane przez operatora płatności do banku kupującego, na jego kartę lub spłacony został limit)
  • częściowy – zwrot częściowy. Taki status może wystąpić, gdy zwracana jest wpłata i dopłata, ale tylko jedna z tych dyspozycji zostanie zakończona (na przykład z powodu braku odpowiedniej kwoty w Allegro Finanse)
  • niezwrócony – status nadawany w sytuacji, gdy nie udało się zlecić zwrotu (na przykład z powodu braku odpowiedniej kwoty w Allegro Finanse).
oznacz moderatorów