Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, mam problem. Mamy ustawioną dziwną wiadomość dla klienta po złożeniu zamówienia, która generuję mi dużo wiadomości bezsensu. Pracownik który wcześniej pracował na moim miejscu nie udzielił mi informacji jakie narzędzie zewnętrzne generuje te wiadomości, nawet nie wiem czy nadal gdzieś za to nie płacimy. Jak mogę ustalić skąd się to bierze ? niestety ale na allegro czat nie mogą mi udzielić pomocy ;(
@Vipsc a jaka to wiadomość? Może w treści masz jakoś stopkę odnośnik do administratora/pomocy technicznej cokolwiek.
Korzystacie z jakiś narzędzi do sprzedaży czy bezpośrednio z allegro realizujecie zamówienia?
Może wystarczy zapytać się poprzednika jak masz możliwość.
Z tego wnioskuję, że jest to właśnie stopka -
Z tego tytułu nawet jeśli jak klient zaznacza fakturę tak pisze maila w stylu " przecież zaznaczałem fv.. " korzystamy z baselinker, programu do fakturowania jedynie.
Też jest to napisane z błędem więc chce po prostu to pozmieniać
@Vipsc W tym baselinker chyba można coś tam ustawić chociaż nie korzystam to na 100% nie powiem.
A może klient poczty email? Tam też nieraz jest możliwość ustawienia autorespondera.
Przeczytaj tu jeżeli to są ustawienia Allegro:https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/dane-i-ustawienia-konta/jak-dzialaja-automatyczne-odpowie... jeżeli zewnętrzne narzędzie to musisz tam poszukać.
Być może jest to Helprathet (Responso) który integruje się z Baselinkerem? Ale tutaj jest abonament miesięczny więc pewnie wiedział byś że za coś takiego jest płacone 🙂
Cześć 🙂 Generalnie autoresponder to narzędzie wysyłające z automatu wiadomość z danej skrzynki mejlowej. To może być narzędzie udostępniane przez administratora poczty lub narzędzie zewnętrzne.
Sprawdziliśmy, że najczęściej wiadomości są wysyłane z aliasu noreply@notify.baselinker.com . Oznacza to, że to prawdopodobnie w Baselinkerze masz ustawione jakieś automatyczne powiadomienie.
Sugeruję zajrzeć w ustawienia Baselinkera. Jeśli to nie problem w Baselinkerze, to skontaktuj się z administratorem poczty, o ile nie masz poczty na jakimś własnym serwerze (wtedy skontaktuj się z kimś, kto Ci konfigurował tę pocztę, jeśli nie jesteś w stanie samodzielnie tego wyłączyć).