anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z WzA

hempbros
#7 Wielbiciel#

Witam, usiłuje od wczoraj nadać paczkę do klienta i wyskakuje mi błąd podczas próby wygenerowania etykiety j.n.: 

- "Nie można zamówić wybranej paczki:Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API, w związku z tym przesyłka nie została zamowiona"

 

Ostatnio na przełomie 19/20.06 miałem ten sam problem z innymi przesyłkami. Zaznaczam bez podjazdu kuriera, sam dostarczę do paczkomatu przesyłkę po czym w managerze paczek widac, że jest zamówiony podjazd kuriera. Tak samo z DPD, nadałem paczkę w punkcie nadań gdyż jestem daleko od siedziby firmy a na następny dzień dzwonił do mnie kurier z DPD że dostał zlecenie podjazdu po paczkę na adres siedziby.

 

Bardzo proszę o pomoc z obecną wysyłka, gdyż deklaruje wysyłkę w 24h a przez błędy w waszych narzędziach nie daje rady się wyrobić w tym czasie z jedną paczką...

 35a38344-f467-11ec-96c6-3566645d272e

 

Temat niepotrzebnego podjazdu kuriera DPD dotyczy przesylki

fe975121-f08c-11ec-a2c3-3755c8ad146a0

 

Ponadto przez fakt, że nie dało się wysłać paczki poprzez paczkomat i było konieczne przekazanie jej kurierowi (tylko taka etykietę dalo się wygenerowac) to przesyłka numer

ad520941-efb0-11ec-a566-976fc2ad6c56

Nie wyszła w ciągu 24 h tak jak zadeklarowalem tylko później. Czy możecie cokolwiek pomóc w tych kwestiach ?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@hempbros Jeśli chodzi o bieżący problem, dobrze byłoby go wyjaśnić bezpośrednio z przewoźnikiem, ponieważ może on mieć związek z zalegą płatnością lub brakiem uruchomionej usługi w ramach umowy, którą zawarłeś.

Niezależnie od tego wszystkie 3 zamówienia przesłałam do weryfikacji. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

hempbros
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry Pani Natalio, dziękuję za szybką odpowiedź. 

 

Jeśli chodzi o płatności to po przeanalizowaniu faktur od Inpost oraz Allegro wychodzi na to, ze wszystko jest zapłacone w terminie.

 

Podczas gdy ostatnim razem miałem taki problem, kontaktowałem się z przewoźnikiem natomiast konsultant zaproponował mi usunięcie przesyłki i zrobienie nowej i problem dalej trwał gdyż mogłem jedynie wysłać przesyłkę z podjazdem kuriera zamiast dostarczyć ja do paczkomatu. (W tym miejscu mam na myśli czas wysyłki gdyż paczkomat mam osiagalny 24/7 a gdy kurierzy odbierają paczki często nie mam możliwości aby je przekazac)

 

Jeśli chodzi o umowę to nie posiadam umowy z InPost gdyż korzystam z Wysylam z Allegro na wynegocjowanych przez Państwa stawkach. 

 

Spróbuję coś ustalić raz jeszcze z przewoźnikiem natomiast bardzo bym prosił o informację coz Pani udało się ustalić w sprawie tej przesyłki po swojej stronie. Z góry dziękuję

 

Pozdrawiam

Grzesiek 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@hempbros Rozumiem. Niestety nie mam jeszcze odpowiedzi w tej sprawie. Obawiam się, że z powodu weekendu otrzymam ją dopiero jutro.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

hempbros
#7 Wielbiciel#

Jasne, cierpliwie poczekam. Niemniej coz z moim opóźnieniem w wysyłce towaru do klienta ? Przekroczyłem już czas wysyłki 24h.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@hempbros Przepraszam, że czas oczekiwania na odpowiedź się wydłużył.

Jeśli chodzi o pierwszą sprawę - problem leżał po stronie przewoźnika, jego API było niedostępne. Skierowaliśmy prośbę o wyjaśnienie tej sytuacji.

Druga kwestia - dostałam potwierdzenie, że zamówił Pan podjazd kuriera, który został zrealizowany, więc tutaj zalecam upewnienie się, czy faktycznie zaznaczył Pan "bez podjazdu kuriera".

I trzeci przypadek - zgodnie z informacjami, do których mamy dostęp, nie wybrał Pan dla przesyłki nadania w punkcie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

hempbros
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Przepraszam, że tak późno odpisuję natomiast  mialem ograniczony dostęp do internetu w dniu wczorajszym.

Ostatecznie wczoraj wieczorem normalnie dało się wygenerować etykietę i nadać towar paczkomatem także sukces. Niemniej mam pytanie jak tak opoźniona wysyłka będzie się teraz miała do moich statystyk tempa wysyłki w Allegro ?

Ad.2 Owszem zamówiłem ostatecznie kuriera poprzez manager paczek za dodatkową opłatą i dlatego paczki w końcu wyszły - choć też z opóźnieniem. Problem wtedy tkwił w tej samej materii, że nie dało się wygenerować etykiety ponieważ wyskakiwał błąd połączenia z API przewoźnika. Finalnie po prostu ominąłem to zlecając dodatkowy podjazd kuriera za pośrednictwem managera paczek.

Odnośnie trzeciego punktu jest to bardzo prawdopodobne gdyż robiłem to po raz pierwszy i po prostu zaznaczyłem "Bez podjazdu kuriera". To by mogło wiele wyjaśniać. Czy zostanę obciążony za podjazd kuriera ?

Z góry dziękuję za odpowiedź,
Pozdrawiam
Grzesiek

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@hempbros Jeśli chodzi o opóźnienie w wysyłce, może Pan sprawdzić czy wpłynęło ono na jakość sprzedaży w tej zakładce.

W odniesieniu do zamówienia: ad520941-efb0-11ec-a566-976fc2ad6c56  dostałam informację, że przesyłka została nadana na umowie własnej, w związku z tym my już żadnej opłaty nie naliczymy. Jeśli chodzi o inne koszty, to już kwestia jakie warunki są na umowie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów