anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak usunąć przesyłkę?

agroskladmaszewo
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, mam problem ponieważ jakimś sposobem w moim zamówieniu pobraniowym kwota do pobrania wyświetla się 2 złote mniejsza. Chcąc usunąć przesyłkę przycisk nie działa. Jak mam to w takim razie poprawić? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@agroskladmaszewo jeśli korzystasz z Wysyłam z Allegro to przesyłkę możesz usunąć w zakładce Zamówienia po wyszukaniu konkretnej przesyłki, wchodząc w [szczegóły]. W sekcji "przesyłki" będziesz mogła usunąć przesyłkę. 

la_nika_0-1646385798379.png
Jeśli ten przycisk nie działa, podeślij proszę numer zamówienia i numer przesyłki, skonsultuję to.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

agroskladmaszewo
#8 Zapaleniec#

Numer zamówienia to: f830ed03-9a06-11ec-a9ca-df355fda50e7

1000419423701U

1000419423702U

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@agroskladmaszewo dziękuję za te informację! DPD już nie pozwala na anulowanie, bo podjęli realizację. Jest jednak inne rozwiązanie, możesz dodać kolejną przesyłkę, a tej nie przekazywać - nie zostanie za nią naliczona opłata.  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

dieselparts
#8 Zapaleniec#
 
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dieselparts otrzymujemy coraz więcej zgłoszeń dotyczących tego problemu, przykro mi, ale w tej chwili nie mamy jeszcze rozwiązania tej sytuacji. Czy mogę poprosić Cię o podanie numeru zamówienia, którego ten problem dotyczy? 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Irka_
#7 Wielbiciel#

Ja mam podobny problem - zamówiłam zbyt mały gabaryt do paczkomatu, anulowałam przesyłkę ale kolejnej nie mogę nadać, system jest w fazie przesyłki anulowanej i nie daje możliwości ponownego zamówienia przesyłki.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Irka_ podaj mi proszę numer oferty, którego dotyczy ten problem i pokaż dokładnie zrzut swojego ekranu, który obrazuje tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Irka_
#7 Wielbiciel#

Numer oferty 13328261438

Szczegóły przesyłki:

Irka__0-1678727447450.png

A to komunikat, który mi się pojawia, kiedy próbuję od nowa nadać przesyłkę:

Irka__1-1678727535807.png

To samo się dzieje, kiedy próbuję nadać drugą paczkę do tej przesyłki.

oznacz moderatorów

Irka_
#7 Wielbiciel#

A w szczegółach przesyłki zgodnie z instrukcją z wiadomości od powyższego użytkownika przyciski są nieaktywne:

Irka__0-1678728243915.png

 

oznacz moderatorów

Irka_
#7 Wielbiciel#

Czy coś się wyjaśniło? Klient czeka.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Irka_ Niestety nie, ale wyjaśniam już tę sytuację, więc poproszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Irka_ Czy do nadawania korzystasz z narzędzia "Wysyłam z Allegro"? Jeśli tak, prześlij mi proszę zdjęcie lub zrzut całego, swojego ekranu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Irka_
#7 Wielbiciel#

Korzystam, o ile dobrze rozumiem.

CAŁEGO swojego ekranu? Z której zakładki?

Irka__1-1678792565841.png

 

Irka__0-1678792509011.png

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Irka_ dziękuję, te zrzuty na razie mi wystarczą. Jak tylko dostanę informacje w Twojej sprawie, wrócę tutaj do Ciebie z odpowiedzią. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Irka_ dla tego zamówienia, musisz po prostu ponownie nadać przesyłkę z poziomu zakładki Zamówienia i problem nie powinien występować. Standardowo zrobisz to przez opcję  "Nadaj przesyłkę".

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Irka_
#7 Wielbiciel#

Próbowałam wiele razy, przed chwilą kolejny raz. Otrzymuję za każdym razem komunikat:

Irka__0-1678794370861.png

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Irka_ To poproszę jeszcze o zrzut z tego etapu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Irka_
#7 Wielbiciel#

Jest powyżej. Wcześniej mam tylko normalne kroki tworzenia przesyłki.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Irka_ Na zrzutach, które przesłałaś nie ma takiego komunikatu, a do ustalenia przyczyny problemu potrzebujemy zrzutu dokładnie z tą informacją. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów