Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam problem ponieważ jakimś sposobem w moim zamówieniu pobraniowym kwota do pobrania wyświetla się 2 złote mniejsza. Chcąc usunąć przesyłkę przycisk nie działa. Jak mam to w takim razie poprawić? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@agroskladmaszewo jeśli korzystasz z Wysyłam z Allegro to przesyłkę możesz usunąć w zakładce Zamówienia po wyszukaniu konkretnej przesyłki, wchodząc w [szczegóły]. W sekcji "przesyłki" będziesz mogła usunąć przesyłkę.
Jeśli ten przycisk nie działa, podeślij proszę numer zamówienia i numer przesyłki, skonsultuję to.
Numer zamówienia to: f830ed03-9a06-11ec-a9ca-df355fda50e7
1000419423701U
1000419423702U
@agroskladmaszewo dziękuję za te informację! DPD już nie pozwala na anulowanie, bo podjęli realizację. Jest jednak inne rozwiązanie, możesz dodać kolejną przesyłkę, a tej nie przekazywać - nie zostanie za nią naliczona opłata.
@dieselparts otrzymujemy coraz więcej zgłoszeń dotyczących tego problemu, przykro mi, ale w tej chwili nie mamy jeszcze rozwiązania tej sytuacji. Czy mogę poprosić Cię o podanie numeru zamówienia, którego ten problem dotyczy?
Ja mam podobny problem - zamówiłam zbyt mały gabaryt do paczkomatu, anulowałam przesyłkę ale kolejnej nie mogę nadać, system jest w fazie przesyłki anulowanej i nie daje możliwości ponownego zamówienia przesyłki.
@Irka_ podaj mi proszę numer oferty, którego dotyczy ten problem i pokaż dokładnie zrzut swojego ekranu, który obrazuje tę sytuację.
Numer oferty 13328261438
Szczegóły przesyłki:
A to komunikat, który mi się pojawia, kiedy próbuję od nowa nadać przesyłkę:
To samo się dzieje, kiedy próbuję nadać drugą paczkę do tej przesyłki.
A w szczegółach przesyłki zgodnie z instrukcją z wiadomości od powyższego użytkownika przyciski są nieaktywne:
Czy coś się wyjaśniło? Klient czeka.
@Irka_ Niestety nie, ale wyjaśniam już tę sytuację, więc poproszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości.
@Irka_ Czy do nadawania korzystasz z narzędzia "Wysyłam z Allegro"? Jeśli tak, prześlij mi proszę zdjęcie lub zrzut całego, swojego ekranu.
Korzystam, o ile dobrze rozumiem.
CAŁEGO swojego ekranu? Z której zakładki?
@Irka_ dziękuję, te zrzuty na razie mi wystarczą. Jak tylko dostanę informacje w Twojej sprawie, wrócę tutaj do Ciebie z odpowiedzią.
@Irka_ dla tego zamówienia, musisz po prostu ponownie nadać przesyłkę z poziomu zakładki Zamówienia i problem nie powinien występować. Standardowo zrobisz to przez opcję "Nadaj przesyłkę".
Próbowałam wiele razy, przed chwilą kolejny raz. Otrzymuję za każdym razem komunikat:
@Irka_ To poproszę jeszcze o zrzut z tego etapu.
Jest powyżej. Wcześniej mam tylko normalne kroki tworzenia przesyłki.
@Irka_ Na zrzutach, które przesłałaś nie ma takiego komunikatu, a do ustalenia przyczyny problemu potrzebujemy zrzutu dokładnie z tą informacją.