anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak usunąć załączniki z werefikacji konta?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Gosia122221
#9 Pomysłodawca#
  • Jak usunąć załączniki bo nie chce się werefikowac konto? 

Screenshot_20220509_124620_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20220509_124557.jpg

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20
kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Chyba nie musisz. Jak się nie weryfikuje to sprawdź czy wszystkie dane i numer konta oraz dane z banku się ze sobą zgadzają. Wystarczy ze w banku masz numer mieszkania a w allegro tylko bloku i już nie przejdzie. Wtedy poprawiasz dane i wysyłasz jeszcze raz, przelew dla pewności lepiej też ponowić. Powinno pomóc. Przynajmniej mąż tak zrobił i payu zweryfikowali następnego dnia, a przelewy po bodajże 3 dniach. Jak wszystko się zgadza a weryfikacja stoi to wtedy poproś moderatorki o pomoc, dobrze sobie radzą w tym temacie...

oznacz moderatorów
Gosia122221
#9 Pomysłodawca#

I właśnie teraz zauważyłam że żadne zwroty mi nie wpłynęły na konto... Bo ciągle pisze w trakcie werefikacji i chyba to jest powodem... 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Gosia122221 Niczego nie musisz robić, taki komunikat będzie ciągle tak długo dopóki nie zrobisz ale jak nie masz środków do wypłaty po sprzedaży niczego nie musisz robić.

oznacz moderatorów
Gosia122221
#9 Pomysłodawca#

To jak odzyskać pieniadze za wcześniejsze zwroty? 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Przepraszam nie zauważyłem że są środki, więc musisz zweryfikować Przelewt24 trwa to 5 dni i będziesz musiała podać dane z dowodu osobistego, tu masz opisane jak to zrobić: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wlaczyc-usluge-przelewy2...

kliknij uzupełnij dane osobowe.

oznacz moderatorów
Gosia122221
#9 Pomysłodawca#

Nie mogę nic tu dodać ani usunac 

Screenshot_20220510_100355_com.android.chrome.jpg

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Gosia122221 Cześć 🙂 Na Twoim koncie w Allegro Finanse nie ma żadnych środków.

Jakie zwroty masz na myśli? Ostatni przelew ze zwrotem od Sprzedającego został zlecony 17 listopada i środki trafiły na konto, z którego opłacono zamówienie. 

oznacz moderatorów
Gosia122221
#9 Pomysłodawca#

Właśnie nie mam żadnych zwrotów na koncie bankowym

A teraz złożyłam zwrot za ponad 200 zł i boję się że też może nie wpłynąć właśnie przez tą weryfikację 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Gosia122221 Nie musisz mieć aktywnych wypłat u Operatorów PayU lub P24. Zwrot za zakupy otrzymasz bezpośrednio na konto bankowe.

Kiedy Sprzedający zleci zwrot, otrzymasz powiadomienie mejlowe. Jeśli pojawią się jakieś problemy, to daj proszę znać, pomożemy Ci 🙂 

oznacz moderatorów
Gosia122221
#9 Pomysłodawca#

Czekam na zwrot. Dziękuję za pomoc 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Gosia122221 Sprzedający ma na zwrot środków 14dni max.

oznacz moderatorów
Gosia122221
#9 Pomysłodawca#

Nadal nie mam zwrotu a pisze ze zwrot został wysłany i jak patrzę na konto o wcześniejsze zwroty też nie mam kasy.. 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Gosia122221 Podaj mi proszę numer zamówienia, za które nie otrzymałaś zwrotu pieniędzy 

oznacz moderatorów
Gosia122221
#9 Pomysłodawca#

63a44980-c93a-11ec-9920-a70d556cd205 to jest ostatnie i wcześniejsze też nie ma wgl kasy. Wydaje mi się że właśnie to że nie mam weryfikacji pełnej przelewy24 i to jest problem 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Gosia122221 Weryfikacja Przelewy24 nie ma związku z brakiem zwrotu :). Na Twoim koncie nie ma zwrotu środków, ponieważ Sprzedający nie zlecił przelewu (ma na to 14 dni, czyli termin w tym przypadku nie został jeszcze przekroczony). Od kogo otrzymałaś informację o tym, że pieniądze zostały przelane na Twoje konto?

Jeśli termin 14 dni minął w przypadku wcześniejszych zakupów, to skontaktuj się ze Sprzedającym i poproś o wyjaśnienie braku zwrotu. Możesz też podać mi wszystkie numery zamówień, których dotyczy ta sprawa - skontaktujemy się z tymi sprzedającymi. 

oznacz moderatorów
Gosia122221
#9 Pomysłodawca#

Kasa wpłynęła udało się dziękuję za pomoc. Mam takie jedno zamienię gdzie wgl jak patrzę na bank to nie widzę za to pieniędzy chyba że patrzylam na szybko... Ale już nie chce się dochodzić bo to tylko 20 zł...

Dziękuje za pomoc 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Gosia122221 Jeśli podasz numer zamówienia, to zweryfikujemy ten zwrot 🙂 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Gosia122221 Jako kupujący nie musisz tego aktywować, to jest tylko potrzebne przy sprzedaży, po zwrocie od sprzedającego środki wracają tam skąd wyszły.

oznacz moderatorów