Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chyba nie musisz. Jak się nie weryfikuje to sprawdź czy wszystkie dane i numer konta oraz dane z banku się ze sobą zgadzają. Wystarczy ze w banku masz numer mieszkania a w allegro tylko bloku i już nie przejdzie. Wtedy poprawiasz dane i wysyłasz jeszcze raz, przelew dla pewności lepiej też ponowić. Powinno pomóc. Przynajmniej mąż tak zrobił i payu zweryfikowali następnego dnia, a przelewy po bodajże 3 dniach. Jak wszystko się zgadza a weryfikacja stoi to wtedy poproś moderatorki o pomoc, dobrze sobie radzą w tym temacie...
I właśnie teraz zauważyłam że żadne zwroty mi nie wpłynęły na konto... Bo ciągle pisze w trakcie werefikacji i chyba to jest powodem...
@Gosia122221 Niczego nie musisz robić, taki komunikat będzie ciągle tak długo dopóki nie zrobisz ale jak nie masz środków do wypłaty po sprzedaży niczego nie musisz robić.
To jak odzyskać pieniadze za wcześniejsze zwroty?
Przepraszam nie zauważyłem że są środki, więc musisz zweryfikować Przelewt24 trwa to 5 dni i będziesz musiała podać dane z dowodu osobistego, tu masz opisane jak to zrobić: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wlaczyc-usluge-przelewy2...
kliknij uzupełnij dane osobowe.
Nie mogę nic tu dodać ani usunac
@Gosia122221 Cześć 🙂 Na Twoim koncie w Allegro Finanse nie ma żadnych środków.
Jakie zwroty masz na myśli? Ostatni przelew ze zwrotem od Sprzedającego został zlecony 17 listopada i środki trafiły na konto, z którego opłacono zamówienie.
Właśnie nie mam żadnych zwrotów na koncie bankowym
A teraz złożyłam zwrot za ponad 200 zł i boję się że też może nie wpłynąć właśnie przez tą weryfikację
@Gosia122221 Nie musisz mieć aktywnych wypłat u Operatorów PayU lub P24. Zwrot za zakupy otrzymasz bezpośrednio na konto bankowe.
Kiedy Sprzedający zleci zwrot, otrzymasz powiadomienie mejlowe. Jeśli pojawią się jakieś problemy, to daj proszę znać, pomożemy Ci 🙂
Czekam na zwrot. Dziękuję za pomoc
@Gosia122221 Sprzedający ma na zwrot środków 14dni max.
Nadal nie mam zwrotu a pisze ze zwrot został wysłany i jak patrzę na konto o wcześniejsze zwroty też nie mam kasy..
@Gosia122221 Podaj mi proszę numer zamówienia, za które nie otrzymałaś zwrotu pieniędzy
63a44980-c93a-11ec-9920-a70d556cd205 to jest ostatnie i wcześniejsze też nie ma wgl kasy. Wydaje mi się że właśnie to że nie mam weryfikacji pełnej przelewy24 i to jest problem
@Gosia122221 Weryfikacja Przelewy24 nie ma związku z brakiem zwrotu :). Na Twoim koncie nie ma zwrotu środków, ponieważ Sprzedający nie zlecił przelewu (ma na to 14 dni, czyli termin w tym przypadku nie został jeszcze przekroczony). Od kogo otrzymałaś informację o tym, że pieniądze zostały przelane na Twoje konto?
Jeśli termin 14 dni minął w przypadku wcześniejszych zakupów, to skontaktuj się ze Sprzedającym i poproś o wyjaśnienie braku zwrotu. Możesz też podać mi wszystkie numery zamówień, których dotyczy ta sprawa - skontaktujemy się z tymi sprzedającymi.
Kasa wpłynęła udało się dziękuję za pomoc. Mam takie jedno zamienię gdzie wgl jak patrzę na bank to nie widzę za to pieniędzy chyba że patrzylam na szybko... Ale już nie chce się dochodzić bo to tylko 20 zł...
Dziękuje za pomoc
@Gosia122221 Jeśli podasz numer zamówienia, to zweryfikujemy ten zwrot 🙂
@Gosia122221 Jako kupujący nie musisz tego aktywować, to jest tylko potrzebne przy sprzedaży, po zwrocie od sprzedającego środki wracają tam skąd wyszły.