Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, kupujący kupił u mnie jeden przedmiot i wybrał metodę płatności za pobraniem, niestety ostatnia sztuka sprzedała się wczoraj i tego nie zauważyłem. Napisałem, jaka jest sytuacja kupującemu i anulowałem zamówienie i poprosiłem, Allegro o zwrot prowizji niestety, została odrzucona, co mogę zrobić?
Jesteś w sytuacji patowej bo jeśli była to sprzedaż na AL to opłata transakcyjna jest bezzwrotna a jeśli na normalnym allegro to musisz udowodnić że transakcja nie miała miejsca . Spróbuj przekonać tego klienta by potwierdził że do zakupu nie doszło ,może to coś pomoże . Na przyszłość tylko mogę doradzić rezygnację z udostępniania odbioru osobistego i wysyłek za pobraniem bo są to tylko źródła takich kłopotów.
Musisz mieć poświadczenie że nie doszło do transakcji, najlepiej oczywiście od kupującego. Na AL także zwracają prowizje.😁