Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
mam problem z wygenerowaniem etykiety UPS. Wybrałem podjazd kuriera UPS ale nie mogę wydrukować etykiety, klikam szczegóły i poniżej jest drukuj etykietę, klikam i nic sie nie pojawia ani nie pobiera... Jak rozwiązać problem ?
@Komputerus-pl czy próbowałeś skorzystać z innej przeglądarki lub trybu incognito?
Tak próbowałem, nic nie pomaga. Dziś próbuje i niestety nie mogę wydrukować.
@Komputerus-pl Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja oraz prześlij cały zrzut swojego ekranu wraz z widoczną datą i godziną.
numer zamówienia: 12940968498
@Komputerus-pl Dziękuję, ale to zrzut z zakładki Zamówienia, a ja potrzebuję widoku z narzędzia nadawczego, tam gdzie występuje Twój problem. Poza tym, prześlij proszę zrzut na którym widoczny będzie też link do strony oraz wszystkie wtyczki i dodatki w przeglądarce, z których korzystasz.
@Komputerus-pl Dziękuję, ale to wciąż zakładka Zamówienia. Co się dokładnie dzieje, gdy klikasz w przycisk "nadaj przesyłkę"?
Otwiera się okno, aby nadać paczkę...
@Komputerus-pl I co dalej, pokaż mi proszę gdzie dokładnie występuje problem?
Nie mogę wydrukować etykiety. Klikam wydrukuje etykietę i nic sie nie dzieje.
@Komputerus-pl To tak jak pisałam wcześniej, prześlij mi proszę zrzut z momentu, w którym występuje problem i na którym widoczny będzie link do strony oraz wszystkie wtyczki i dodatki w przeglądarce.
Proszę się skupić podczas czytania o problemie 🙂
Napisałem powyżej, że gdy naciskam drukuj etykietę, etykieta nie jest pobierana i nie można jej wydrukować. Wczoraj stwierdziłem, że nadam ją jeszcze raz i usunę starą etykiete, ale też jest teraz problem. Etykieta nowa wydrukowała się, usunąłem starą etykiete i system w tej chwili anulował druga nowa wysyłkę z etykietą(którą mam wydrukową) Co w takiej sytuacji zrobić ?
Tak teraz wyglada przesyłki...
@Komputerus-pl w systemie widoczne są 3 przesyłki do tego zamówienia - pierwsza nie jest dokończona (nie ma numeru), druga jest anulowana (1Z835R2A6817486522) natomiast trzecia (1Z835R2A6823826303) czeka na nadanie i to do niej powinieneś wydrukować etykietę. Przejsdź proszę do zakładki Zamówione przesyłki i znajdź przesyłkę o numerze 1Z835R2A6823826303, powinna tam być dostępna opcja pobrania etykiety.
OK, co zrobic z pozostałymi numerami przesyłki ? Rozumiem, że wysłać paczkę z numerem 1Z835R2A6823826303 ?
@Komputerus-pl tak, tę przesyłkę nadaj, pozostałe możesz usunąć, nie zostanie pobrana za to żadna opłata 🙂