Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam trampolinę jednak sprzedawca wysłał mi inna niż zamówiłam. Chciałabym ją zwrócić. Jest w dwóch kartonach. Jak mam wygenerowac druga etykiete
Ale to problem sprzedającego a nie twój jak pomylił i to On powinien wysłać inna np: kurierem a tą zabrać, ale jak chcesz to zrobisz to tak: https://allegro.pl/pomoc/aktualnosci/od-dzis-samodzielnie-wygenerujesz-kody-i-etykiety-do-zwrotu-zam...
Właśnie okazało się, że nie ma tej trampoliny co zamówiłam.
Zwrotu dokonuje poprzez dpd pickup i już nie mogę tak wygrnerowac drugiej etykiety ?
A zakup ze Smartem?
Tak
I jak nie możesz wygenerować sama drugiej etykiety to napisz tu a pomogą: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
dziwię się Tobie że robisz sobie problemy, Ja to bym założył dyskusję i sprzedajacy szybciutko sam by to załatwił. A wiesz ze przy zwrocie sprzedajacy ma prawo obniżyć Ci kwotę zwrotu jeżeli uzna że coś z towarem jest nie tak?