anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro One - opłaty dodatkowe - reklamacja!

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

Opłaty dodatkowe naliczymy między innymi za:

  • przesyłkę o wadze wyższej niż maksymalna
  • przesyłkę, która przekracza maksymalne wymiary
  • dodatkową ochronę przesyłki od 5 tysięcy zł do 15 tysięcy zł
  • przesyłkę niestandardową
  • przesyłkę ponadgabarytową.

Reklamacje

Allegro One to nasza metoda dostawy, dlatego reklamacje kieruj bezpośrednio do nas.

 

W związku z tym, że jest to usługa allegro i reklamacje skladamy bezposrednio do allegro chciałbym sie dowiedziec jak wyglądają taki proces.

Wszystko odbywa sie tak jak dotychczas czy jednak allegro jako niekwestionowany lider rynku dostaw w Polsce przedstawia jakies sensowne uzasadnienie nieuznanej reklamacji ?

Miło byłoby otrzymywać np protokół weryfikacyjny, dokumentacje zdjęciową i konkretne uzasadnienie

 

Odpowiedź typu "przewoźnik stwierdził, że paczka była niestandardowa" jest dla mnie mało przekonująca

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Licze na konkrety

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:80340374 Reklamację możesz złożyć przez formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt. W odpowiedzi zawsze otrzymujesz uzasadnienie, a jeśli potrzebujesz dodatkowych dokumentów (a my będziemy mogli je udostępnić), to również je prześlemy. 

oznacz moderatorów

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

W odpowiedzi zawsze otrzymujesz uzasadnienie

zabawne 😁 uzasadnienie typu "przewoźnik stwierdził" 😉

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Przepraszam ale co znaczy "my będziemy mogli je udostępnić" ?

Przeciez to Wasza usługa, Wam skladam reklamacje i nic nie stoi na przeszkodzie by przekazać wszystkie możliwe dokumenty świadczące o słuszności dopłaty

Prosze o konkrety. Protokół weryfikacyjny jest ? Dokumentacja zdjęciowa jest ?

 

Pragne zaznaczyć, że skladałem juz dziesiątki reklamacji. Głownie na usługi DPD i gdybym nie posiadał swojej dokumentacji zdjeciowej to reklamacja byłaby nieuznana.

Nie raz w pierwszej reklamacji nie dawalem fotek, reklamcja odrzucona. Odwołanie z fotkami i cyk, reklamacja uznana. 

 

oznacz moderatorów

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

@ko_alka  jeśli można to mam prośbe. Skonsultuj to z odpowiednim działem i przedstaw jak wygląda proces reklamacyjny i na co może liczyć sprzedający. 

Mam nadzieje, że bedzie to zgoła odmienne od patologii prowadzonej przez DPD i allegro wprowadzi odpowiednie standardy

 

oznacz moderatorów

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

i jak ?

Można liczyć na jakies konkrety ?

 

Może ktoryś z uzytkowników mial juz przyjemność reklamować np oplaty dodatkowe w usłudze allegro ? Jak wrazenia ? Co dostajemy poza " przewoźnik stwierdzil " ?

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

Na opłaty dodatkowe musi być wykonany i podpisany "Protokół weryfikacji wagi i wymiarów", a takiego zazwyczaj firmy kurierskie nie mają. Tzn protokół jest, ale bez podpisu, a wtedy jego wartość jest jak wewnętrznego wydruku w firmie (czyli żadna). Ale zapomniałem który urząd to nadzoruje, bo łamanie tego obowiązku jest nagminne, a kary bardzo surowe.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:80340374 Proces reklamacyjny opisany jest w https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-one-by-allegro-yPq4eMyKlso.

W odpowiedzi na reklamację nie przesyłamy dodatkowych dokumentów — podczas rozpatrywania wniosków bazujemy na dostępnych nam narzędziach. Jeśli nie ma przesłanek/dowodów na to, że za paczkę rzeczywiście powinna zostać naliczona opłata dodatkowa, to reklamację uznajemy i korygujemy wówczas rachunek o wysokość naliczonej opłaty. 

Jeśli dysponujesz własną dokumentacją, to możesz w reklamacji ją załączyć, ale nie wymagamy tego. 

oznacz moderatorów