Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Opłaty dodatkowe naliczymy między innymi za:
Allegro One to nasza metoda dostawy, dlatego reklamacje kieruj bezpośrednio do nas.
W związku z tym, że jest to usługa allegro i reklamacje skladamy bezposrednio do allegro chciałbym sie dowiedziec jak wyglądają taki proces.
Wszystko odbywa sie tak jak dotychczas czy jednak allegro jako niekwestionowany lider rynku dostaw w Polsce przedstawia jakies sensowne uzasadnienie nieuznanej reklamacji ?
Miło byłoby otrzymywać np protokół weryfikacyjny, dokumentacje zdjęciową i konkretne uzasadnienie
Odpowiedź typu "przewoźnik stwierdził, że paczka była niestandardowa" jest dla mnie mało przekonująca
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Licze na konkrety
@Client:80340374 Reklamację możesz złożyć przez formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt. W odpowiedzi zawsze otrzymujesz uzasadnienie, a jeśli potrzebujesz dodatkowych dokumentów (a my będziemy mogli je udostępnić), to również je prześlemy.
W odpowiedzi zawsze otrzymujesz uzasadnienie
zabawne 😁 uzasadnienie typu "przewoźnik stwierdził" 😉
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Przepraszam ale co znaczy "my będziemy mogli je udostępnić" ?
Przeciez to Wasza usługa, Wam skladam reklamacje i nic nie stoi na przeszkodzie by przekazać wszystkie możliwe dokumenty świadczące o słuszności dopłaty
Prosze o konkrety. Protokół weryfikacyjny jest ? Dokumentacja zdjęciowa jest ?
Pragne zaznaczyć, że skladałem juz dziesiątki reklamacji. Głownie na usługi DPD i gdybym nie posiadał swojej dokumentacji zdjeciowej to reklamacja byłaby nieuznana.
Nie raz w pierwszej reklamacji nie dawalem fotek, reklamcja odrzucona. Odwołanie z fotkami i cyk, reklamacja uznana.
@ko_alka jeśli można to mam prośbe. Skonsultuj to z odpowiednim działem i przedstaw jak wygląda proces reklamacyjny i na co może liczyć sprzedający.
Mam nadzieje, że bedzie to zgoła odmienne od patologii prowadzonej przez DPD i allegro wprowadzi odpowiednie standardy
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
i jak ?
Można liczyć na jakies konkrety ?
Może ktoryś z uzytkowników mial juz przyjemność reklamować np oplaty dodatkowe w usłudze allegro ? Jak wrazenia ? Co dostajemy poza " przewoźnik stwierdzil " ?
Na opłaty dodatkowe musi być wykonany i podpisany "Protokół weryfikacji wagi i wymiarów", a takiego zazwyczaj firmy kurierskie nie mają. Tzn protokół jest, ale bez podpisu, a wtedy jego wartość jest jak wewnętrznego wydruku w firmie (czyli żadna). Ale zapomniałem który urząd to nadzoruje, bo łamanie tego obowiązku jest nagminne, a kary bardzo surowe.
@Client:80340374 Proces reklamacyjny opisany jest w https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-one-by-allegro-yPq4eMyKlso.
W odpowiedzi na reklamację nie przesyłamy dodatkowych dokumentów — podczas rozpatrywania wniosków bazujemy na dostępnych nam narzędziach. Jeśli nie ma przesłanek/dowodów na to, że za paczkę rzeczywiście powinna zostać naliczona opłata dodatkowa, to reklamację uznajemy i korygujemy wówczas rachunek o wysokość naliczonej opłaty.
Jeśli dysponujesz własną dokumentacją, to możesz w reklamacji ją załączyć, ale nie wymagamy tego.