Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Musiałam zmienić formę dostawy niż tę, która wybrał kupujący ze względu na gabaryt przesyłki. Czy mogę z allegro wysłać do niego wiadomość informującą o zmianie?
@skytrick_tools, z kupującym możesz skontaktować się poprzez Centrum wiadomości - w zakładce Moje konto. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszym artykule.
dziękuję! mam numer klienta, jak mogę znaleźć nick, który jest wymagany w Centrum wiadomości?
znalezenie loginu kupującego graniczy z cudem. przy wiekszej sprzedaży korzystanie z platformy powinno byc intuicyjne a nie by cos zwrócic napisac trzeba szukać pomocy na forach
@kaczorek1234 login kupującego masz w e-maili po sprzedażowym
nie wpadłbym na to że trzeba uzyć maila a nie w portalu. ponadto nadal nie wiem gdzie ten login bo mam Kupujący Client: 762007xxxx kupił od Ciebie przedmiot. jak dałem ta nazwę a także cyfry to mi nie znalazło
@skytrick_tools Spróbuj też odpowiedzieć na maila od Allegro z powiadomieniem o sprzedanym przedmiocie, odpowiedź powinna trafić do kupującego.
skytrick_tools moje zdanie - najlepiej podejmij kontakt telefoniczny , klienci rzadko lub wręcz wcale nie zaglądają do skrzynki e- mail .