Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klient po odebraniu zamówienia z paczkomatu InPost zgłosił do nas uszkodzenie opakowania zewnętrznego oraz braki. Na zdjęciu jest widoczne uszkodzenie. Klient twierdzi, że zagubiona została połowa zawartości i prosi nas o dosłanie brakującej części zamówienia. Czy klient nie powinien wybrać w paczkomacie opcji "mam uwagi do przesyłki" jeżeli widział, że jest coś nie tak? Kto powinien w takiej sytuacji złożyć protokół szkody i reklamację? Czy w przypadku, kiedy na nas spocznie taki obowiązek, możemy poinformować klienta, że rozpatrzymy jego prośbę po tym, jak firma InPost odniesie się do reklamacji? Czyli nawet po 30 dniach? Stosując zasadę ograniczonego zaufania sądzimy, że raczej chodzi o wyłudzenie od nas towaru, który mógł zostać wyjęty z paczki w drodze do samochodu, przed zrobieniem zdjęć.
@e-Kammar jesteś przedsiębiorcą , klient składa Ci reklamację , musisz się do niej odnieść w 14 dni.
Może klient i powinien skorzystać z opcji ,, mam uwagi ... ,, ale gro klientów nie wie o takiej możliwości
Tak tylko odpowiedź z InPost dostaniemy po miesiącu znając życie. Możemy przez taki okres przeciągać naszą odpowiedź? W dodatku znając życie decyzja będzie odmowna ponieważ przesyłka została przyjęta bez zastrzeżeń.
@e-Kammar tak czy inaczej reklamację musisz złożyć
@e-Kammar odbiorca powinien to zgłosić w automacie, inaczej odebrał paczkę bez uwag a do uszkodzenia i ubytku doszło już po wydaniu przejściu praw na kupującego, potem z protokołem Ty składasz reklamację 🙂
Jak masz jaja to odrzuć reklamację i napisz że do ubytku doszło po wydaniu paczki 😄 Pamiętaj że masz 14 dni na odpowiedź a nie na rozpatrzenie, jak przewoźnik nie wyrobi się napisz że z powodu ..... decyzję reklamacyjną wydasz .... 😄
... Z DOPISKIEM: "towar macany należy do macanta" ?
😉