anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak złożyć reklamację na błędnie naliczone opłaty przez allegro?

MAMY ROZWIĄZANIE!
extra_upominek
#8 Zapaleniec#

Allegro naliczyło mi opłaty za wystawienie przedmiotu, ale przedmiot znalazł się z kategorii dlatego że zostały przez allegro przeniesione, niestety błędnie. Konsultantka allegro potwierdziła błąd i zwróciła mi opłaty za część aukcji. Jak zwróciłem uwagę, że zwrot jest tylko za jakieś 1% aukcji, stwierdziła że za resztę nie zwróci ponieważ aukcję są za długo wystawione (zwrot dotyczył maksymalnie 3 miesięcy wstecz ale 1 czy 2 też były by satysfakcjonujące). Zorientowałem się, że rozmowy przez wiadomości email nie są oficjalną reklamacją, więc chciałbym taką złożyć ale nigdzie nie znalazłem takiej opcji dla sprzedających. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@extra_upominek Konsultant to nawet pismo wysłane do allegro uzna za nic nie znaczące ^^ 
reklamacji się mu zachciało xD 

oznacz moderatorów
extra_upominek
#8 Zapaleniec#

super odpowiedzieć wnosząca dużo do sprawy, dziękuje za tak wyczerpującą merytorycznie odpowiedź i pomoc.... 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
extra_upominek
#8 Zapaleniec#

już pytałem, niestety nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi, ale konsultant w chyba złożył reklamację w moim imieniu, bo kilkanaście minut po ostatnim mailu otrzymałem wiadomość z numerem reklamacji, niestety nie wiem co jest w treści i czy w reklamacji zostało wpisane to o co chodziło. przekonam się za 14 do 30 dni... 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@extra_upominek sprawdziłam to i poprawnie złożyłeś reklamację, dotyczy ona dokładnie tej sprawy o której pisałeś w zgłoszeniu nr 36031985. Tak jak napisaliśmy, zgłoszenie rozpatrzymy w ciągu 14 dni, a decyzję prześlemy na Twój adres e-mail.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów