Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro naliczyło mi opłaty za wystawienie przedmiotu, ale przedmiot znalazł się z kategorii dlatego że zostały przez allegro przeniesione, niestety błędnie. Konsultantka allegro potwierdziła błąd i zwróciła mi opłaty za część aukcji. Jak zwróciłem uwagę, że zwrot jest tylko za jakieś 1% aukcji, stwierdziła że za resztę nie zwróci ponieważ aukcję są za długo wystawione (zwrot dotyczył maksymalnie 3 miesięcy wstecz ale 1 czy 2 też były by satysfakcjonujące). Zorientowałem się, że rozmowy przez wiadomości email nie są oficjalną reklamacją, więc chciałbym taką złożyć ale nigdzie nie znalazłem takiej opcji dla sprzedających.
@extra_upominek Konsultant to nawet pismo wysłane do allegro uzna za nic nie znaczące ^^
reklamacji się mu zachciało xD
super odpowiedzieć wnosząca dużo do sprawy, dziękuje za tak wyczerpującą merytorycznie odpowiedź i pomoc....
już pytałem, niestety nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi, ale konsultant w chyba złożył reklamację w moim imieniu, bo kilkanaście minut po ostatnim mailu otrzymałem wiadomość z numerem reklamacji, niestety nie wiem co jest w treści i czy w reklamacji zostało wpisane to o co chodziło. przekonam się za 14 do 30 dni...
@extra_upominek sprawdziłam to i poprawnie złożyłeś reklamację, dotyczy ona dokładnie tej sprawy o której pisałeś w zgłoszeniu nr 36031985. Tak jak napisaliśmy, zgłoszenie rozpatrzymy w ciągu 14 dni, a decyzję prześlemy na Twój adres e-mail.
Hej, ale dalej nie wiemy jak złożyć reklamację w takiej sytuacji?
Tak więc pytanie dalej pozostaje, gdzie i jak złożyć reklamację na błędnie naliczone koszty?