anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kara, minusowe punkty, jakość sprzedaży

PetarDoda
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

właśnie dostałem minusowe punkty, mój poziom spadł poniżej neutralnego. Zastało naliczone około -160 punktów. Nie wysłałem przesyłki w terminie, choć zmieściłem się w czasie podawanym jako ostatni moment na wysłanie. Miałem zgodnie z tą informacją wysłać paczkę do 7 listopad godz. 23:59. A ja wysłałem wcześniej, gdzieś około godz. 15:00. Czy da się jakość do tego odwołać i cofnąć minusowe punkty?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@PetarDoda podaj numer zamówienia. Zweryfikuję sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

PetarDoda
#8 Zapaleniec#

Dziękuję. 23c29f80-9c0d-11ef-8955-6d6d0d1867c3

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@PetarDoda zweryfikuję tę sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@PetarDoda wracam z informacją. Przykro mi, ale nie wykluczymy tego zamówienia z jakości sprzedaży. 

Dla paczkomatów mają znaczenie godziny graniczne, do kiedy powinieneś nadać paczkę, by kurier odebrał i zeskanował paczkę tego samego dnia. Nadałeś paczkę 7.11 o 15.53. Było to po godzinie granicznej (czyli 14:00) i z tego powodu kurier odebrał paczkę dnia następnego. 

Terminowa wysyłka zalicza się w momencie, gdy kurier zeskanuje paczkę. Nie w momencie umieszczenia jej w paczkomacie.

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów