Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ponad roka temu sprzedałem wirtualny przedmiot z gry. Kupujący okazał sie oszustem. Podałem tyle dowodów, aż kupujący przestał uczestniczyć w rozmowie. Minął rok a sprawa dalej nie jest rozwiązana. Jakieś pomysły na odblowanie sprzedaży ?
Po jednej nierozwiązanej dyskusji zablokowali Ci konto?
Zgadza się
A co to za argumenty przedstawiłeś że zamiast ci pomóc zablokowali ci konto?
@mwmonety Sprzedającemu to raczej nie pomagają!😂 @milosz02x A co pisze DB, chcą żebyś namówił kupującego na zamknięcie dyskusji!
Sprzedającym nie sprzyja regulamin ale i sprzedawca czasem może liczyć na wsparcie ze strony allegro . Miałem takie przypadki .
Ogólnie to była dziwna sprawa. Dałem pełno dowodów że to był oszust. Na koniec allegro napisało ze kupijacy moze wystąpić o zwrot pieniedzy. Ostatnia odpowiedz należała do mnie. Odpisałem ze oddam pieniadze jak kupujący zwróci przedmiot. Na tym sie zakonczyla dyskusja. Nie wiem co mam zrobić
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Ogólnie dziwna sprawa skoro wyraziłeś chęć oddania środków i zablokowali Ci konto.🤔
@milosz02x Może powód blokady był taki że nazywałeś go w dyskusji oszustem nie mając w tym temacie wyroku sądu który uznał by jego postępowanie za taki czyn . Allegro nie zezwala na oskarżenia tego typu bez uznania winy przez organ do tego odpowiedzialny.
Chyba tego nie zrobiłem. Ogólnie to była trudna sytuacja. Był to skin do noża cs. Wysłałem przedmiot na podany linktrade. Faktycznie kupujacy nie otrzymał przedmiotu lecz przedmiot znalazl sie na koncie o tej samej nazwie i avatarze. Wszystko miałem udokumentowane screenami. Ogólnie akcja bardzo śmierdziała.
Jeszcze w rozmowie wysyłałem dowód ze konto które dostało przedmiot i ma taka sama nazwe użytkownika jak kupujacy, zostało utworzone miesiąc przed transakcją. Wiece troche to dziwne bo skąd niby mialbym wiedziec komu sorzedam przedmiot miesiąć później.
@milosz02x Twoja dyskusja z kupującym ma w tej chwili status "nierozwiązana", ale widzę, że napisałeś już do nas wiadomość w sprawie odblokowania konta, dlatego poczekaj proszę na razie cierpliwie na naszą odpowiedź.