Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zwrócił produkt który ma ślady użytkowania, brudny, poniszczone pudełko oryginalne. Wymaga zwrotu pełną kwotę za towar który już nie mozliwo sprzedać ponownie jako towar nowy, tym samym my jako firma poniesiemy straty. Mamy zdjęcia zwróconego towaru, było dołożono do dyskusji. Było zaproponowano zwrócić połowę ceny za dany towar, klient się nie zgadza . Prosimy o pomocy w rozwiązaniu tej problemu
@Anastasiia31337 jako sprzedawca, możesz w pewnych sytuacjach pomniejszyć kwotę zwrotu – na przykład jeśli zwrócony produkt został uszkodzony w transporcie lub nosi wyraźne ślady użytkowania.
@Anastasiia31337 Zrobiliście wycenę to zwróć środki zgodnie z nią , Macie do tego pełne prawo , klient ma zastrzeżenia to niech idzie do sądu .