Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Jak zdobyć, jako sprzedawca zieloną cenę na ofercie "Gwarancja najniższej ceny"?
Gdzie ewentualnie mogę przeczytać warunki?
Pozdrawiam!
Spełniam wszystkie warunki i nic... Posiadam własne produkty z własnym kodem EAN. Czy to może być problemem?
@Client:40691308 podejrzewan ,że chodzi o to -
@Client:40691308 piszesz ,, Posiadam własne produkty z własnym kodem EAN ,, prawdopodobnie ma wpływ powszechność produktów ,ale dopytamy @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:40691308 możesz podać mi przykład tej oferty? Porównanie z innymi sklepami robimy raz dziennie, więc jeśli rzeczywiście spełniasz wszystkie warunki i jutro do tego czasu znaczek się nie pojawi, dopiero wtedy możemy to sprawdzać.
@Client:40691308 dziękuję, sprawdziłam jej warunki i wszystkie są spełnione, więc poczekajmy na weekendowe przeliczenia. Jeśli oznaczenie nie pojawi się do poniedziałku, zgłoś się proszę do nas ponownie. Wówczas będziemy to weryfikować.
@_HolaOla_ @mdrogeria Dziękuje bardzo za miłą i szybką odpowiedź. Pozdrawiam Serdecznie! 😊
@_HolaOla_ @mdrogeria Dzień dobry. Miałem się kontaktować, gdyby sytuacja się nie zmieniła do poniedziałku. Także zgłaszam się.
@Client:40691308 Dziękuję za informację. Zweryfikuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Dzień dobry. Wiadomo coś w mojej sprawie?
@Client:40691308 Kiedy dostanę odpowiedź, to dam Ci znać
@Client:40691308 Cześć. 🙂 Dostałam odpowiedź, że obecnie nie ma możliwości włączenia w tej ofercie oznaczenia "gwarancja najniższej ceny", ponieważ technicznie nie możemy z nią porównać innych ofert.
Czy można rozwinąć? Co mam rozumieć przez brak możliwości porównania ofert technicznie? A w jaki sposób są porównywanie inne oferty od innych sprzedawców?
@Client:40691308 Przykro mi, ale nie będę rozwijać tematu, ponieważ są to nasze informacje wewnętrzne. Jako sprzedający nie masz bezpośrednio wpływu na to, jakie towary są objęte weryfikacją w związku z oznaczeniem.
Rozumiem. A co do technicznych spraw, to czy jest coś, co mogę zrobić jako sprzedawca, aby wystąpiła możliwość porównania technicznego?
@Client:40691308 Nie, niestety nic nie możesz zrobić. Niewykluczone, że to oznaczenie (kiedy tylko będzie taka możliwość) pojawi się w Twojej ofercie, weryfikacje ofert odbywają się 2 razy dziennie.
Sprawdzana jest dwa razy dziennie. A kiedy są przyznawane?