Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@aisab13 Czy poza prośbą o wysyłkę za pobraniem coś jeszcze wzbudziło Twój niepokój?
Natręctwo, brak płatności po raz drugi, bo podejrzewam, że to ta sama osoba- za każdym razem pisze,że jutro będę mieć pieniądze, po czym "podaj adres email...., będzie szybciej".
@aisab13, nie wysyłaj przesyłki, dopóki kupujący jej nie opłaci (status płatności widnieje wtedy jako "zakończona"). Sprawdzisz to w zakładce Zamówienia od kupujących.
Nie masz obowiązku wysyłać zamówienia za pobraniem, jeśli nie udostępniasz takiej metody.
Tyle to ja wiem. Dlaczego niea możliwości zgłaszania takiej osoby????
To pozwalanie i zgoda na takie działania....
Może zrezygnuj z pobrań.
Właśnie o to chodzi, że nigdy nie wysyłam za pobraniem, a osoba natrętnie dąży właśnie do tej formy