anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zmienić dane na etykiecie InPost do wysyłki?

MAMY ROZWIĄZANIE!
dawid124345
#8 Zapaleniec#

Ostatnio sprzedałem jedna rzecz i na etykiecie do wysylki InPost miałem podać paczkomat nadawczy a podałem dane paczkomatu odbiorczego. Czy da się jakoś to zmienić jeśli tak to jak to zrobić ?

 

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16
asjulka
#8 Zapaleniec#

Podbijam pytanie - jestem dokładnie w tej samej sytuacji. Pytałam na czacie allegro, ale tam mnie zbyli i stwierdzili, że nie da się anulować etykiety. W Inpost, odesłali mnie do Allegro. Wyszłam na sprzedaży praktycznie na zero, bo musiałam wydrukować normalna etykietę z InPostu za 12,99 plus ta za 8.99 z Allegro🙄

Dlaczego sprzedający nie ma prawa do pomyłki? Dlaczego nie można edytować lub anulować etykiety?? 

oznacz moderatorów
TATLOK
#15 Entuzjasta#

@asjulka Inpost nie pobiera opłat, za niewykorzystane etykiety. Możesz wystąpić o zwrot kosztów, napisz do Inpost z formularza kontaktowego z ich strony, trochę to potrwa, ale jednak.

oznacz moderatorów
asjulka
#8 Zapaleniec#

Inpost się wypiął. Jak na razie napisałam do Allegro o zwrot opłaty za niewykorzystana etykietę. Zobaczymy. 

oznacz moderatorów
SY1969
#8 Zapaleniec#

Podobna sytuacja. Na pięciu etykietach do wysylki InPost miałem podać paczkomat nadawczy a podałem dane paczkomatu odbiorczego. Ludzie popełniają błędy. interfejs "Allegro Paczkomaty InPost" wymaga dopracowania. Czy da się jakoś to zmienić jeśli tak to jak to zrobić ?

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@dawid124345 @SY1969 @asjulka  tu macie odpowiedź inposta 

 

Ekspert InPost


Wybór wskazanych danych podczas generowania etykiety jest wiążący po zatwierdzeniu. Obecnie nie ma możliwości dokonania zmian gabarytu, sposoby nadania czy Paczkomatu odbiorczego dla już przygotowanej etykiety. Niezbędne jest ponowne wygenerowanie etykiety z prawidłowymi danymi.

Na każde zamówienie Allegro SMART! przysługuje określona liczba darmowych paczek do wygenerowania. Uprzejmie informujemy, że jeśli do danej aukcji Smart zostanie kilka razy wygenerowana etykieta to etykieta przekraczająca przyznany limit jest już płatna.

Dziękujemy za przekazaną sugestię. Zostanie ona przekazana do właściwego działu i wykorzystana do udoskonalenia naszych usług.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
SY1969
#8 Zapaleniec#

Potrzebuję informacji o wysłaniu Allegro Lokalnie - "Allegro Paczkomaty InPost" 8,99zl. Nie Smart.....

 
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@SY1969 Jeśli chodzi o zmianę danych paczkomatu nadawcy lub odbiorcy przy wysyłce z Allegro Lokalnie, napisz proszę do nas w tej sprawie przez ten formularz

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
SY1969
#8 Zapaleniec#

Dziękuję, zaraz to napiszę.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Mam pytanie: o zwrot opłaty za niewykorzystaną etykietę wygenerowaną z poziomu AL należy się zwracać do allegro (bo opłata za nią uwzględniania jest w saldzie), czy jak dotychczas do inpostu?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
asjulka
#8 Zapaleniec#

Inpost odsyła do Allegro. Ja zwróciłam się do Allegro o zwrot pieniędzy za niewykorzystana etykiete korzystając z formularza podanego wyżej. 

 Zobaczymy. 

oznacz moderatorów
chlevik
#2 Obserwator#

Jeśli chodzi o Allegro Lokalnie to chyba jedyny sposób i skuteczny. W moim przypadku 1 dzień to trwało więc OK. Nie da się zmienić paczkomatu nadawczego tak powiedział bot. Dzięki

oznacz moderatorów
TATLOK
#15 Entuzjasta#

Nie ma znaczenia, jaki paczkomat wybrałeś do nadania, możesz nadać w innym, ważne żeby docelowy się zgadzał. Jeśli jednak napotkasz problem z nadaniem, zadzwoń na infolinię InPost i poproś o zmianę paczkomatu nadawczego w systemie, nie robili mi z tym żadnych problemów.

oznacz moderatorów
SY1969
#8 Zapaleniec#

spróbuję..... Dziękuję

oznacz moderatorów
SY1969
#8 Zapaleniec#

Tak, Pan ma rację. Wszystko się udało

oznacz moderatorów
onyxtk
#7 Wielbiciel#

W moim przypadku paczkomat nie przyjął paczki, a na infolinii inpost odrzucili prośbę o zmianę paczkomatu nadawczego w systemie.

oznacz moderatorów
Moniaw5
#9 Pomysłodawca#

Paczkomat nie przyjmie, bo wskazany jest inny, ale można jeszcze taką przesyłkę nadać w PaczkoPunkcie. 

oznacz moderatorów