Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostatnio sprzedałem jedna rzecz i na etykiecie do wysylki InPost miałem podać paczkomat nadawczy a podałem dane paczkomatu odbiorczego. Czy da się jakoś to zmienić jeśli tak to jak to zrobić ?
Podbijam pytanie - jestem dokładnie w tej samej sytuacji. Pytałam na czacie allegro, ale tam mnie zbyli i stwierdzili, że nie da się anulować etykiety. W Inpost, odesłali mnie do Allegro. Wyszłam na sprzedaży praktycznie na zero, bo musiałam wydrukować normalna etykietę z InPostu za 12,99 plus ta za 8.99 z Allegro🙄
Dlaczego sprzedający nie ma prawa do pomyłki? Dlaczego nie można edytować lub anulować etykiety??
@asjulka Inpost nie pobiera opłat, za niewykorzystane etykiety. Możesz wystąpić o zwrot kosztów, napisz do Inpost z formularza kontaktowego z ich strony, trochę to potrwa, ale jednak.
Inpost się wypiął. Jak na razie napisałam do Allegro o zwrot opłaty za niewykorzystana etykietę. Zobaczymy.
Podobna sytuacja. Na pięciu etykietach do wysylki InPost miałem podać paczkomat nadawczy a podałem dane paczkomatu odbiorczego. Ludzie popełniają błędy. interfejs "Allegro Paczkomaty InPost" wymaga dopracowania. Czy da się jakoś to zmienić jeśli tak to jak to zrobić ?
@dawid124345 @SY1969 @asjulka tu macie odpowiedź inposta
Wybór wskazanych danych podczas generowania etykiety jest wiążący po zatwierdzeniu. Obecnie nie ma możliwości dokonania zmian gabarytu, sposoby nadania czy Paczkomatu odbiorczego dla już przygotowanej etykiety. Niezbędne jest ponowne wygenerowanie etykiety z prawidłowymi danymi.
Na każde zamówienie Allegro SMART! przysługuje określona liczba darmowych paczek do wygenerowania. Uprzejmie informujemy, że jeśli do danej aukcji Smart zostanie kilka razy wygenerowana etykieta to etykieta przekraczająca przyznany limit jest już płatna.
Dziękujemy za przekazaną sugestię. Zostanie ona przekazana do właściwego działu i wykorzystana do udoskonalenia naszych usług.
Potrzebuję informacji o wysłaniu Allegro Lokalnie - "Allegro Paczkomaty InPost" 8,99zl. Nie Smart.....
@SY1969 Jeśli chodzi o zmianę danych paczkomatu nadawcy lub odbiorcy przy wysyłce z Allegro Lokalnie, napisz proszę do nas w tej sprawie przez ten formularz.
Dziękuję, zaraz to napiszę.
@_HolaOla_ Mam pytanie: o zwrot opłaty za niewykorzystaną etykietę wygenerowaną z poziomu AL należy się zwracać do allegro (bo opłata za nią uwzględniania jest w saldzie), czy jak dotychczas do inpostu?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Inpost odsyła do Allegro. Ja zwróciłam się do Allegro o zwrot pieniędzy za niewykorzystana etykiete korzystając z formularza podanego wyżej.
Zobaczymy.
Jeśli chodzi o Allegro Lokalnie to chyba jedyny sposób i skuteczny. W moim przypadku 1 dzień to trwało więc OK. Nie da się zmienić paczkomatu nadawczego tak powiedział bot. Dzięki
Nie ma znaczenia, jaki paczkomat wybrałeś do nadania, możesz nadać w innym, ważne żeby docelowy się zgadzał. Jeśli jednak napotkasz problem z nadaniem, zadzwoń na infolinię InPost i poproś o zmianę paczkomatu nadawczego w systemie, nie robili mi z tym żadnych problemów.
spróbuję..... Dziękuję
Tak, Pan ma rację. Wszystko się udało
W moim przypadku paczkomat nie przyjął paczki, a na infolinii inpost odrzucili prośbę o zmianę paczkomatu nadawczego w systemie.
Paczkomat nie przyjmie, bo wskazany jest inny, ale można jeszcze taką przesyłkę nadać w PaczkoPunkcie.