anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zmienić dla klienta aktualizacje statusu przesyłki?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Zuzolik1
#2 Obserwator

Witam, mam taki problem że klient który kupił u mnie na Allegro nie ma aktualizowania statusu przesyłki a paczka do niego już idzie bo dostał powiadomienie z Inpost. A na allegro widzi status " opłacona"

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Zuzolik1 prześlij mu w wiadomości numer do monitorowania 

To na allegro czy lokalnie ?

oznacz moderatorów
Zuzolik1
#2 Obserwator

On widzi paczkę na Inpost ze jest w drodze ale nie zmienia się mu status na allegro, a działam w dropshipingu i hurtownia wysłała paczkę do klienta

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Zuzolik1 Tak, rozumiem, w czym rzecz. Jeśli etykieta jest generowana w narzędziu, które nie jest zintegrowane z Allegro lub podczas generowania etykiety nie zostanie wskazany zamaskowany adres email klienta, to nasz system nie otrzyma informacji o przesyłce. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Zuzolik1
#2 Obserwator

Mogę prosić o poradę co mam zrobić ? Działam w programie skyshop który ma integracje z Allegro, jednak wysyłkę ogarnia hurtownia. Czy pozostaje mi tylko ręczne zmienianie statusu u klienta w zamówieniu żeby widział przez allegro ze paczka ruszyła?

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Zuzolik1 W hurtowni pracownik musi podczas generowania etykiety podawać zamaskowany adres klienta. Dla tej przesyłki już nie będzie takiej możliwości, a samo ręczne wprowadzenie numeru nie sprawi, że statusy będą zaciągane od przewoźnika. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Zuzolik1
#2 Obserwator

Allegro

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Zuzolik1 W jaki sposób wygenerowałaś etykietę wysyłkową? Podejrzewam, że nie przeprowadziłaś integracji narzędzia Manager Przesyłek InPost z Allegro, ponieważ numer przesyłki nie został przypisany do zamówienia. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Zuzolik1
#2 Obserwator

Hurtownia wygenerowała etykiete i wysłała do klienta, ponieważ działam w dropshiping

oznacz moderatorów
pecela
#19 Nestor ⭐

@Zuzolik1

Dropshiping akurat w niczym nie przeszkadza. A jeżeli hurtownia pozwala na własne etykiety, to nawet Smarta możesz mieć w swoich ofertach (o ile spełnisz warunki). 

oznacz moderatorów