Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Klientka zakupiła towar, dostawa paczkomatem i 10 minut później napisała wiadomość, że się pomyliła i chciałaby dostawę pod adres domowy.
Kontaktowałem się aby anulowała zakup, ale mówi że nie ma takiej opcji w zakładce moje zakupy.
Czy można jakoś zmienić ustawienia dostawy tak aby ona miała paczkę pod drzwi, a my żebyśmy mieli paczkę oznaczoną jako wysłaną?
4drive jeśli imporujesz dane , nie ma takiej możliwości . Możesz nadać bezpośredni z managera , ale będzie drożej . W managerze nie ma minikuriera .
No tak myślałem. Dziękuje
@4drive No przecież może anulować zakup (odstąpić od umowy) wysyłając maila z rezygnacją. Anulowanie nie musi się odbywać za pośrednictwem Allegro. Po anulowaniu kupuje ponownie i wybiera właściwą formę dostawy.
No tak, tylko etykieta została już wygenerowana. Akurat tak się złożyło, że bardzo szybko opłaciliśmy etykietę w Inpost. Czyli tam musiałbym jakiś wniosek składać o zwrot środków?
Tak, InPost, formularz kontaktowy - wniosek o zwrot kosztu niewykorzystanej etykiety.