Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wybrałem przesyłkę typu Paczkomaty 24/7 InPost. Etykieta wydrukowała się z literką typ gabarytu A. Niestety przysyłka ta nie mieści się do otwierającej się przegródki. Jak zmienić wielkość przesyłki na B? Bardzo proszę o pomoc bo klient czeka na przesyłkę a nie wiem jak mu ją nadać..
Nie da się zmienić już wygenerowanej...
Jedyne co możesz co możesz zrobić to utworzyć nową z odpowiednim gabarytem, a z tej starej wystąpić o "zwrot kosztów za niewykorzystaną etykietę".
Natomiast jeśli była to przesyłka Smart! to takie rozwiązanie nie działa i wciąż nie mam na Smart! sposobu, więc po prostu pilnuje 😉
jeszcze ostatnie pytanie - gdzie mogę wystąpić o zwrot kosztów za niewykorzystaną etykietę?
Sorki jeżeli zadaję głupie pytania....
https://inpost.pl/formularz-kontaktowy
i z listy wybierz: Chcę otrzymać zwrot środków za niewykorzystaną etykietę
Wpisujesz Imie, Maila i numer przesyłki 🙂
W opisie napisz, że wygenerowano przez pomyłkę i po sprawie, maks 2tygodnie oddają kasę na konto w MP 😉
W tej sytuacji nie zmienisz . Możesz nadać w POP lub przez odbiór kurierski lub wygenerować drugą z prawidlowym gabarytem ,a starą po przeterminowaniu zglosić do zwrotu środków .
@mdrogeriaWłaściwie nie trzeba czekać, aż się przeterminuje 😜 ja zawsze robię w przeciągu 10-15 minut, aby było widać faktyczną ludzką "Pomyłkę" 🙂
A jak wygenerować drugą? W managerze paczek niestety nie mogę, gdyż nie mogę powtórnie importować z konta danych.? hmm... bo ta etykieta już jest wygenerowana?
Musisz zmienić w filtrach na "Wygenerowane" i zaciągnąć ją jeszcze raz
W MP powinno być