Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wygenerowałem etykietę Inpostu na gabaryt A w ramach Allegro Smart . Jednak okazało się, że do wysyłki potrzebuję etykietę z gabarytem B. Dlatego wygenerowałem ponownie do tego zamówienia nową etykietę na gabaryt B. A do Inpostu wysłałem zgłoszenie, z prośbą o zwrot za niewykorzystaną etykietę (na gabaryt A). Inpost odmówił jednak zwrotu za niewykorzystana etykietę , ze względu na to, że została ona wygenerowana w ramach programu Smart.
Czy Allegro może anulować niewykorzystaną etykietę w ramach Smart ?
Czy w wyniku tej pomyłki zostaną przez Allegro odjęte punkty za jakość sprzedaży ?
@makramy-com Za tę etykietę Smart nie została naliczona opłata. Ona po prostu przepada.
W kwestii Jakości Sprzedaży - jeśli wygenerowałeś etykietę podając zamaskowany numer kupującego, to będziemy mogli śledzić tę przesyłkę. 🙂
Przesyłka z błędną etykietą została przeze mnie anulowana. Nie wiem jak sprawdzić czy numer kupującego jest zamaskowany ? 🤔
@makramy-com zamaskowany adres kupującego ma taką formę:
Czy możesz podać mi numer zamówienia, o które chodzi? Sprawdzę status tej przesyłki.
Znalazłem 😀 pi07bra5tr+78d818145@allegromail.pl
@makramy-com jak się domyślam to chodzi o zamówienie numer: cf4ce370-dbaa-11ee-af02-fb3267871e3a od kupującego Client:103643163 i może być mały problem, bo system zaciągnął ten pierwszy list przewozowy, ale postaram się zadziałać i zobaczymy co da się zrobić. Wrócę do Ciebie jeszcze z informacjami.
Dokładnie to chodzi o w/w zamówienie.
@makramy-com tak jak przypuszczałam to zamówienie negatywnie wpłynie na jakość Twojej sprzedaży, więc wyjątkowo wykluczymy je z Twoich statystyk.
Dziękuję bardzo. 🌹
@makramy-com nie ma sprawy i polecamy się na przyszłość 🙂 Dobrego dnia!