anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zmienić gabaryt w wygenerowanej już do zamówienia etykiecie z A na B ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
makramy-com
#9 Pomysłodawca#

Wygenerowałem etykietę Inpostu na gabaryt A w ramach Allegro Smart  . Jednak okazało się, że do wysyłki potrzebuję etykietę z gabarytem B. Dlatego wygenerowałem ponownie do tego zamówienia nową etykietę na gabaryt B. A do Inpostu wysłałem zgłoszenie, z prośbą o zwrot za niewykorzystaną etykietę (na gabaryt A). Inpost odmówił jednak zwrotu za niewykorzystana etykietę , ze względu na to, że została ona wygenerowana w ramach programu Smart.

Czy Allegro może anulować niewykorzystaną etykietę w ramach Smart  ?

Czy w wyniku tej pomyłki zostaną przez Allegro odjęte punkty za jakość sprzedaży ?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@makramy-com Za tę etykietę Smart nie została naliczona opłata. Ona po prostu przepada. 
W kwestii Jakości Sprzedaży - jeśli wygenerowałeś etykietę podając zamaskowany numer kupującego, to będziemy mogli śledzić tę przesyłkę. 🙂

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów
makramy-com
#9 Pomysłodawca#

Przesyłka z błędną etykietą została przeze mnie anulowana. Nie wiem jak sprawdzić czy numer kupującego jest zamaskowany ? 🤔

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@makramy-com zamaskowany adres kupującego ma taką formę: 

_HolaOla__0-1709744671842.png

Czy możesz podać mi numer zamówienia, o które chodzi? Sprawdzę status tej przesyłki. 

 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
makramy-com
#9 Pomysłodawca#

Znalazłem 😀 pi07bra5tr+78d818145@allegromail.pl

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@makramy-com jak się domyślam to chodzi o zamówienie numer: cf4ce370-dbaa-11ee-af02-fb3267871e3a od kupującego Client:103643163 i może być mały problem, bo system zaciągnął ten pierwszy list przewozowy, ale postaram się zadziałać i zobaczymy co da się zrobić. Wrócę do Ciebie jeszcze z informacjami. 

 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
makramy-com
#9 Pomysłodawca#

Dokładnie to chodzi o w/w zamówienie.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@makramy-com tak jak przypuszczałam to zamówienie negatywnie wpłynie na jakość Twojej sprzedaży, więc wyjątkowo wykluczymy je z Twoich statystyk. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
makramy-com
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję bardzo. 🌹

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@makramy-com nie ma sprawy i polecamy się na przyszłość 🙂 Dobrego dnia! 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów