Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
j.w. jeżeli to w ogóle możliwe
Niestety, ze względów bezpieczeństwa, zmiana raz nadanej nazwy użytkownika (loginu) nie jest możliwa.
Jednorazowo możesz natomiast zmienić login Client:123456789, który nadajemy automatycznie nowym użytkownikom.
Login, który wybierzesz, nie może być identyczny z nazwą użytkownika przypisaną do innego konta, nawet jeśli jest ono od dłuższego czasu nieużywane. Użytkownikiem konta wraz z jego nazwą jest osoba (bądź firma), która je zarejestrowała.
Jeśli chcesz posługiwać się inną nazwą użytkownika, zarejestruj nowe konto, korzystając z odmiennego adresu e-mail.
@sophiethao_pl Jakiś czas temu w wyjątkowych przypadkach zmiana nazwy konta była możliwa, choć wtedy także Allegro oficjalnie informowało, że nie jest to możliwe. Zapytaj przez formularz kontaktowy, podając odpowiednie uzasadnienie; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6a7ab6d0-2364-4a46-86ff-3aafcca487ab&subjectId=2aad59dd-2...
Nie moge wyslac zadnej wiadomosci przez podane linki ani zamowic zadnej rozmowy wszystko zablokowane .Probowalem zalozyc nowe konto z tym samym adresem emaill tylko zmienilem haslo i tez sie nie powiodlo .Jak mozna znalezc sprawce mojego zablokowania ./?
@Client:34775364 Nie pytaj w cudzym wątku, tylko w swoim 🙂
Jeśli nie możesz wysłać żadnej wiadomości, wyloguj się i spróbuj bez logowania. Jeśli to nie pomoże, kontaktuj się z Allegro z innego konta. Możesz mieć więcej niż jedno konto. Nowe konto musisz założyć na inny adres e-mail.
@Client:34775364 Jak masz zablokowane konto to z jakiegoś powodu. Pytaj Allegro, wcześniej powinna przyjść informacja mailem.
Dziękuję bardzo, wysłałem zapytanie do Allegro. W moim przypadku uzasadnieniem jest formalna zmiana nazwy firmy.