Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klient zamówił ode mnie produkt. Chciałby zmienić paczkomat, ponieważ wyjeżdża z miasta. Czy można to zmienić w inpost? Tak aby był nowy paczkomat docelowy?
Wysłane już? Może da się usunąć numer przesyłki i potem nadać nową paczkę, masz tam "Zmień punkt odbioru"
Dzień dobry @KrainaTHCCBD ,
nie ma możliwości zmiany odbiorczej maszyny. Jeżeli przesyłka jest już procesowana, możemy zaproponować kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu złożenia dyspozycji zwrotu paczki do Nadawcy oraz ponowne nadanie. Jeżeli przesyłka nie została wysłana, sugeruję utworzenie nowej etykiety oraz przypisać maszynę, z które Klient będzie mógł odebrać paczkę.
Dziękuję. A jak mogę zmienić maszynę i etykietę?
@KrainaTHCCBD pewnie nadajesz przez Menadżer Paczek, po imporcie a przed zatwierdzeniem możesz zmienić Paczkomat 🙂