Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nastąpiła zmiana rodzaju dostawy. Klientka zapłaciła za dostawę kurierską, a towar został przesłany Pocztą Polską z odbiorem na poczcie. Proszę o informację jak mogę zwrócić klientowi różnicę czyli część kwoty.
Kiedyś żartowali że należało wysłać w kopercie z przesyłką, a teraz tu po wysłaniu tylko na konto podane przez kupującego.
@Sanka1972 przy transakcji klikasz - akcje - zwróć wpłatę , wybierasz powód , oznaczasz ptaszkiem pozycję , następnie pod kwotę klikasz ,,edytuj kwotę ,, ....dalej pewnie wiesz .
Spytałam czy jest jakaś inna opcja bo jak klikam "zwróć pieniądze" to nie ma innej możliwości jak zwrócić całość? Nie wyświetla się opcja "edytuj kwotę". Cytuję:
Nie cofniesz tej decyzji. Gdy potwierdzisz zwrot, my zajmiemy się resztą.
@Sanka1972 pisz ,że problem dotyczy Lokalnie , poproś klienta o dane do przelewu .
Dzięki za informację.