anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

BestProductPL
#2 Obserwator#

Kupujący zgłosił reklamację blatu. Blat dotarł do niego uszkodzony, karton bez uszkodzeń. 
Klient żąda natychmiastowego zamówienia przez nas kuriera po towar i zwrot środków.

My natomiast w takich przypadkach po prostu wymieniamy produkt lub dosyłamy brakujące elementy.

Czy możemy odmówić klientowi zwrotu środków i wymienić blaty?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Tak możesz odmówić zwrotu środków jak kupujący reklamuje, ale jak zglasza zwrot bez podania przyczyny to nie możesz odmówić tylko zwracasz mu tyle ile jest wart blat teraz(ten uszkodzony) więc dopytaj dokładnie.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@BestProductPL Masz prawo do odmowy zwrotu środków i do wymiany blatu na nowy.

oznacz moderatorów