Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Działam w modelu dropshipping. Ostatnio sprzedałem 3 sztuki produktu za kwotę ponad 700zł, jednak nie miałem zaaktualizowanego stanu hurtwoni i napisałem kupującemu, że zwrócę pieniądze bo niestety nie mam tych produktów. W zakładce "Zamówienia od kupujących" kliknąłem w "zwróć wpłatę" przy tym produkcie, natomiast pojawiła się informacja, że nie mam wystarczających środków w allegro finanse i gdy one się pojawią pieniądze zostaną zwrócone kupującemu. Poczekałem więc i po 2 dniach wchodzę ponownie, natomiast pieniądze nadal są do wypłaty, więc wnioskuje, że nie zostały zwrócone kupującemu.
Jeszcze raz przeszedłem przez "zwróć wpłatę" ale sytuacja podobna, czyli informacja że nie mam wystarczających środków.
Po wszytskim zauważyłem, że środków nie ma wystarczająco dlatego, że allegro pobrało złotówkę od kwoty jaką mi zapłacił kupujący i klikając "zwróć wpłatę" cały czas brakowało mi właśnie tej jednej złotówki.
Zleciłem wypłatę śrdków na moje konto, z nadzieją że przyjdą, dołożę złotówkę ze swojego konta i zwrócę kupującemu, jednak teraz gdy klikam w "zwróć wpłatę" dostaję informacje, że "Wszystkie pozycje z tego zamówienia zostały w pełni zwrócone" i nie mam żadnej możliwości na przelanie pieniędzy.
Co powinienem zrobić?
Czy allegro założyło pieniądze za mnie i zwróciło kupującemu, a mi wystawi fakturę do zapłaty równowartości tej sumy?
Pozdrawiam.
@PROSTOSHOPPING nie zostały zwrócone bo zlecenie oczekuje na środki 24 i jeśli w tym czasie nie pokaże się ich wystarczająca ilość zostaje anulowane , czyli należy ponowić zwrot środków
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zwroty-wplat
tu widzisz że zwrócone?
a jak zwrócić : https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/platnosc-od-kupujacego/jak-zwrocic-wplate-kupujacemu-xG71...
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zwroty-wplat
Tu widzę, że w realizacji.
Chyba muszę poczekać, bo chcąc zwrócić jak w poradniku Allegro, mam informację, że "wszystkie pozycje z tego zamówienia zostały w pełni zwrócone" i nie mogę w nic kliknąć bo wszystko jest nieaktywne. Natomiast jak wyżej napisałem, klikając w pierwszy link od Pana, mam dwa wpisy z próbą zwrotu, jeden z datą 29 sty 2024 i informacją "niezwrócone", drugi z datą 31 sty 2024 i informacją "w realizacji".
Pozdrawiam.
@PROSTOSHOPPING mieszasz, bo zlecenie zwrotu przy braku środków wisi 24h po tym czasie się anuluje, zawsze możesz zasilić na poczet zwrotu 🙂 poczytaj przyda Ci się