Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, na początku straciłem dużo punktów ponieważ, nie doczytałem, że dostawa liczy się do momentu aż klient otrzyma paczką a nie kiedy ja ją wyślę. Zmieniłem termin dostawy na 3 dni. Po sprzedaniu 1 rzeczy odzyskałem 30punktów po czym kolejnego dnia straciłem 30 punktów mimo, że nie sprzedałem ani nie wysyłałem żadnego nowego przedmiotu. Coś robię nie tak? dlaczego tracę punkty?
edit: ostatnią przesyłkę dostarczyłem na 100% w terminie, sprawdziłem na stronie kiedy klient odebrał
@Best_prices_pl zrób se kawę , zapal cygareta ,spójrz przez okno jaki świat jest piękny , a panel jakości omijaj szerokim łukiem .... szkoda zdrowia .
@Best_prices_pl Trudno zrozumieć zasady punktacji . Nawet jak ci zrobi ktoś zwrot a ty szybko oddasz mu kasę to możesz dostać plus 50 punktów ale trudno tyle zyskać wysyłając w terminie.
@Best_prices_pl możesz sprawdzić swoje wyniki i pobrać raport w zakładce Skuteczność wysyłki.
Nie liczy się moment odbioru ani moment nadania, liczy się moment zeskanowania paczki przez kuriera 🙂
Najgorzej wysyłać wcześniej niż deklarowany czas, później Allegro zaczyna skracać go, bo wylicza że średniej wysyłek.
@LEW433 jak pracujesz wydajnie to normy wydajności są podnoszone 🙂