anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość mojej oceny sprzedaży ciągle spada

Best_prices_pl
#2 Obserwator#

Witam, na początku straciłem dużo punktów ponieważ, nie doczytałem, że dostawa liczy się do momentu aż klient otrzyma paczką a nie kiedy ja ją wyślę. Zmieniłem termin dostawy na 3 dni. Po sprzedaniu 1 rzeczy odzyskałem 30punktów po czym kolejnego dnia straciłem 30 punktów mimo, że nie sprzedałem ani nie wysyłałem żadnego nowego przedmiotu. Coś robię nie tak? dlaczego tracę punkty?

edit: ostatnią przesyłkę dostarczyłem na 100% w terminie, sprawdziłem na stronie kiedy klient odebrał

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Best_prices_pl zrób se kawę , zapal cygareta  ,spójrz przez okno jaki świat jest piękny , a panel jakości omijaj szerokim łukiem .... szkoda zdrowia .

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@Best_prices_pl Trudno zrozumieć zasady punktacji . Nawet jak ci zrobi ktoś zwrot a ty szybko oddasz mu kasę to możesz dostać plus 50 punktów ale trudno tyle zyskać wysyłając w terminie.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Best_prices_pl możesz sprawdzić swoje wyniki i pobrać raport w zakładce Skuteczność wysyłki

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

_Bardotka_
#9 Pomysłodawca#

Nie liczy się moment odbioru ani moment nadania, liczy się moment zeskanowania paczki przez kuriera 🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Najgorzej wysyłać wcześniej niż deklarowany czas, później Allegro zaczyna skracać go, bo wylicza że średniej wysyłek.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@LEW433 jak pracujesz wydajnie to normy wydajności są podnoszone 🙂

 

oznacz moderatorów