Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry Wszystkim! Jestem tu nowa i bardzo dużo rzeczy nie wiem, także mam nadzieję ze mogę na Was liczyć 🙂 Słuchajcie w jakości mojej sprzedaży drastycznie spadły mi punkty bo nie odpowiadam terminowo na wiadomości od klientów (podobno), chociaż ja odpowiadam o czym może świadczyć średni czas odpowiedzi na zapytanie klienta które wynosi 2h i 26m ... I teraz o chodzi? Może chodzić np. o te wiadomości w których klient napisał mi jaki kolor wybrał? bo faktycznie jeżeli jest to krótka informacja o kolorze to nie odpisuje|? z góry dziękuje za podpowiedzi, pozdrawiam i życzę wszystkim miłego dnia
Aha, a mi się zdarzyło już kilku takich cwaniaków, którzy oszukują system. Gdyby nie oszukiwali, mieliby lepsze statystyki, bo oszukiwaniem wkurzają, a wtedy nawet taki problem, który mógłby być rozwiązany, jest w mojej subiektywnej ocenie nierozwiązany 😄
@xyz96 Czyli złośliwie oznaczasz dyskusję jako nierozwiązaną.. szkoda słów..
@vonNogay Nie, złośliwy jest sprzedawca, który zwodzi automatami udzielającymi odpowiedzi nie na temat. A powód do zamknięcia dyskusji jako nierozwiązanej zazwyczaj można znaleźć. Można się go też nie doszukiwać, ale sprzedawca powinien szybko załatwić sprawę, zamiast wkurzać automatem do odpowiedzi, oszukującym system.
@xyz96 Jak dla mnie oznaczenie dyskusji jako rozwiązanej albo nierozwiązanej powinno zależeć od tego czy problem transakcyjny został rozwiązany czy nie, a nie od tego czy sprzedawca używa wkurzających automatów.
@vonNogay Nie, szukanie takiego powodu jest efektem cwaniakowania sprzedawcy. Uprzejmy sprzedawca nie ma się czego obawiać.
dziękuje wszystkim za odpowiedzi, jesteście super!!! 😊 a te odpowiedzi systemowe są mega denerwujące według mnie. no ale co zrobić dzieki jeszcze raz
Cieszymy się że mogliśmy pomóc 😄
@xyz96 A czy np. zakładanie dyskusji o 3 w nocy albo zadawanie pytań o tej godzinie też zalicza się do cwaniakowania i wkurzania, tym razem sprzedających?😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@xyz96 napisał(a):
Allegro powinno tego zabronić, takie odpowiedzi nie są odpowiedziami na zadane pytanie. To oszukiwanie systemu i wkurzanie kupujących, czyli cwaniakowanie.
Owszem, jest to czasem irytujące ..
Ale ja w 100% niestety rozumiem sprzedawców, którzy to ustawiają !!
A kto jest temu winny ? Kto do tego doprowadził ? Odpowiedź dajcie sami 😥☹️
Jak Allegro przestanie się czepiać i wymagać odpisania w 24 godziny, bo jak nie to kara, kara, kara itd. - to większość to wyłączy ...
To powinna być sprawa pomiędzy sprzedającym a kupującym, kiedy mu odpisze ...
Sprzedawca,któremu zależy będzie i tak się starał ...
A poza tym są sytuacje losowe czy po prostu przeoczenie przy dużej ilości pytań ....a karanie za to że strony Allegro i co najgorsze - nie tyle za brak odpowiedzi, bo to bym jeszcze zrozumiał ...ale za to, że przekroczyło się o minutę te 24 godziny itd. ..jest ***
Take moje zdanie ....
Ze dwa lata temu kupowałem wykładzinę na metry w sklepie internetowym ...owszem obsługa irytująca bardzo, bo odpisywali po kilku dniach i cały zakup z miesiąc trwał ...to gdyby stosować podejście Allegro to nie wiem co powinno im się zrobić 😁😁