anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość mojej sprzedaży? nie terminowe odpowiedzi na wiadomości?

sklepnet88
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry Wszystkim! Jestem  tu nowa i bardzo dużo rzeczy nie wiem, także mam nadzieję ze mogę na Was liczyć  🙂 Słuchajcie w jakości mojej sprzedaży drastycznie spadły mi punkty bo nie odpowiadam terminowo na wiadomości od klientów (podobno), chociaż ja odpowiadam o czym może świadczyć średni czas odpowiedzi na zapytanie klienta które wynosi  2h i 26m ... I teraz o chodzi? Może chodzić np. o te wiadomości w których klient napisał mi jaki kolor wybrał? bo faktycznie jeżeli jest to krótka informacja o kolorze to nie odpisuje|? z góry dziękuje za podpowiedzi, pozdrawiam i  życzę wszystkim miłego dnia

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

xyz96
#21 Demiurg#

Może chodzić też o tego typu wiadomości. Najlepiej odpowiadać na wszystkie 🙂

oznacz moderatorów

Net4You
#7 Wielbiciel#

Co prawda całkowicie nowa to ja nie jestem, nie mniej nie mogę znaleźć odpowiedzi na problem. Piszecie o automatach odpowiadających. Mam konto firma, kupiłam od pewnej też firmy książkę. No i się zaczęło. Przysłali e-fakturę. Nie tylko mail, ale również i poprzez wiadomość, a jakby inaczej (nie rozumiem tego połączenia, że ja komuś wysyłam mailem, to od razu ma w wiadomościach i żąda odpowiedzi). No to ja dziękuję... nie chciałam tracić pkt. Na to mi automat,że BOK jest czynny od pon do piątku od 8 do 16. To ja znów dziękuję i że proszę nie odpowiadać, bo zależy mi na tym aby "nie biło" mi statystyk... No to odpowiedź że oni mają automat itd... Wystarczyło w tym momencie aby nie odpowiedzieli i nie byłoby sprawy, (najlepsze że automat odpowiadał też w "czasie czynnego BOK")Takie "kopanie konia" trwało do piątku. Dzisiaj już odpuściłam odpisywanie, zdaję sobie sprawę, że za chwilę będę miała odp z Allegro o spadku jakości sprzedaży, a w podziękowaniu za zaśmiecanie wiadomości wystawiłam negatywa. Dla mnie to jest chore, bo ktoś sobie ustawi automat i za przeproszeniem bujaj się człowieku... Nie wiem dlaczego bije mi statystyki, w koncie jakości sprzedaży, gdy odpowiadam jako kupująca....No chyba, że się mylę i coś w temacie się zmieniło

oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#

@Net4You wystarczy odpowiedzieć na pierwszą wiadomość, nie musisz odpowiadać w nieskończoność. Niepotrzebnie wystawiłaś negatywa z tak głupiego powodu.

oznacz moderatorów

Net4You
#7 Wielbiciel#

Jeżeli jesteś pewna i w środę nie będę miała zjazdu z jakością, bo dzisiaj przestałam na to odpowiadać, jutro ewentualnie zaliczą i w środę będę miała tego odzwierciedlenie, to zawsze mogę napisać, ze mają wystąpić o anulowanie komentarza i go anuluję i ich przeproszę.... jeżeli masz rację.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@sklepnet88 czas odpowiedzi liczony do jakości, to czas odpowiedzi na pierwszą wiadomość w wątku. Nawet jeśli klient podaje tylko kolor, musisz odpowiedzieć, wystarczy napisać, dziękuję. W linku masz wszystko opisane.

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy/jakosc-mojej-sprzedazy-obszar-obsl...

oznacz moderatorów

sklepnet88
#8 Zapaleniec#

No to nieźle. Głupota prawda, po co ludzie zaśmiecać nie potrzebnymi mailami no ale co zrobic. To mam teraz na te wiadomości podpisywac nawet jeśli nie które są z przed dwóch dni? i klient już pewnie odebrał ?

oznacz moderatorów

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Lepiej odpisz, statystyki mogą ciągle lecieć 😄

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@sklepnet88 Lepiej uważaj, bo możesz mieć Super+ jakość sprzedaży, a jeżeli pominiesz nawet jedną wiadomość mając małą ilość ocen, to możesz stracić nawet do 2tys. punktów.

Trochę to moim zdaniem bez sensu, bo możesz wysyłać natychmiastowo, mieć 100% poleceń, wszystkie sekcje na full, a przez pominięcie jednej wiadomości dostajesz po tygodniu maila od Allegro, że masz poprawić jakość sprzedaży 🙂

oznacz moderatorów

sklepnet88
#8 Zapaleniec#

Głupota na maxa, no ale co zrobić, dobrze ze już teraz wiem, debilnym wydawało mi się odpisywanie na treść wiadomości "kolor biały" i ja ja bym nie chciała jako klient otrzymywać odpowiedzi, no ale jeśli tak trzeba to będę odpisywać i zaśmiecać klientom skrzynki. 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@sklepnet88 Tak jak Ci poradzono :

- Odpowiadaj na KAŻDĄ pierwszą odp w wątku ( mi kiedyś poleciały statystyki bo nie odpowiedziałem na wiadomość pt "Dziękuję" )

- Ustaw autorespondera typu : dziekujemy za wiadomość, postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak tylko możliwe ... lub cos podobnego

- Monitoruj statystyki jakości na bieżąco. Jest tam bardzo wiele czynników NIEZALEŻNYCH od Ciebie za które możesz dostać " po głowie"

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@sklepnet88 

debilnym wydawało mi się odpisywanie na treść wiadomości "kolor biały" i ja ja bym nie chciała jako klient otrzymywać odpowiedzi

Ale jako klient, chciałabyś wiedzieć, czy sprzedający dostał twoją informację i na pewno wie jaki kolor wysłać.🙂 Odpowiedź, w tym przypadku, dla kupującego jest potwierdzeniem otrzymania i przeczytania wiadomości przez sprzedającego. Autoresponder nie daje tej pewności.

oznacz moderatorów

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

@sklepnet88 polecam zacząć korzystać z auto responderów 🙂 Wtedy w każdej w zakładce związanej z kontaktem będziesz mieć 100% pkt. 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

100% pkt I zirytowanych pytających 😁

oznacz moderatorów

sklepnet88
#8 Zapaleniec#

a jak mam zacząć korzystać z autoresponderów? 😂🤣 

oznacz moderatorów

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

@sklepnet88 wpisz sobie w googla "niezbędnik sprzedawcy", następnie asystenta sprzedaży 🙂 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Allegro powinno tego zabronić, takie odpowiedzi  nie są odpowiedziami na zadane pytanie. To oszukiwanie systemu i wkurzanie kupujących, czyli cwaniakowanie.

oznacz moderatorów

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Jak na razie jest to legalne rozwiązanie, pracownicy allegro sami odsyłają do zewnętrznych programów gdy zadaje się im pytania o automatyczne odpowiedzi. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Na razie jest, ale być nie powinno. To oszukiwanie systemu i kupujących. Mnie też taki cwaniak wkurzył wysyłanym szablonem w sporze, dlatego ma nierozwiązany spór i negatywa.

oznacz moderatorów

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Nigdy nie zdarzył mi się jeszcze kupujący który obraził by się o "odpowiemy najszybciej jak to możliwe". Więc w moim przypadku same plusy. 

oznacz moderatorów