anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość mojej sprzedaży? nie terminowe odpowiedzi na wiadomości?

sklepnet88
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry Wszystkim! Jestem  tu nowa i bardzo dużo rzeczy nie wiem, także mam nadzieję ze mogę na Was liczyć  🙂 Słuchajcie w jakości mojej sprzedaży drastycznie spadły mi punkty bo nie odpowiadam terminowo na wiadomości od klientów (podobno), chociaż ja odpowiadam o czym może świadczyć średni czas odpowiedzi na zapytanie klienta które wynosi  2h i 26m ... I teraz o chodzi? Może chodzić np. o te wiadomości w których klient napisał mi jaki kolor wybrał? bo faktycznie jeżeli jest to krótka informacja o kolorze to nie odpisuje|? z góry dziękuje za podpowiedzi, pozdrawiam i  życzę wszystkim miłego dnia

24 ODPOWIEDZI 24

Odp.: Jakość mojej sprzedaży? nie terminowe odpowiedzi na wiadomości?

xyz96
#21 Demiurg#

Może chodzić też o tego typu wiadomości. Najlepiej odpowiadać na wszystkie 🙂

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Jakość mojej sprzedaży? nie terminowe odpowiedzi na wiadomości?

uEdka
#21 Demiurg#

@sklepnet88 czas odpowiedzi liczony do jakości, to czas odpowiedzi na pierwszą wiadomość w wątku. Nawet jeśli klient podaje tylko kolor, musisz odpowiedzieć, wystarczy napisać, dziękuję. W linku masz wszystko opisane.

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy/jakosc-mojej-sprzedazy-obszar-obsl...

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Jakość mojej sprzedaży? nie terminowe odpowiedzi na wiadomości?

sklepnet88
#8 Zapaleniec#

No to nieźle. Głupota prawda, po co ludzie zaśmiecać nie potrzebnymi mailami no ale co zrobic. To mam teraz na te wiadomości podpisywac nawet jeśli nie które są z przed dwóch dni? i klient już pewnie odebrał ?

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Jakość mojej sprzedaży? nie terminowe odpowiedzi na wiadomości?

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Lepiej odpisz, statystyki mogą ciągle lecieć 😄

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Jakość mojej sprzedaży? nie terminowe odpowiedzi na wiadomości?

DarkStoorM
#16 Inspirator#

@sklepnet88 Lepiej uważaj, bo możesz mieć Super+ jakość sprzedaży, a jeżeli pominiesz nawet jedną wiadomość mając małą ilość ocen, to możesz stracić nawet do 2tys. punktów.

Trochę to moim zdaniem bez sensu, bo możesz wysyłać natychmiastowo, mieć 100% poleceń, wszystkie sekcje na full, a przez pominięcie jednej wiadomości dostajesz po tygodniu maila od Allegro, że masz poprawić jakość sprzedaży 🙂

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Jakość mojej sprzedaży? nie terminowe odpowiedzi na wiadomości?

sklepnet88
#8 Zapaleniec#

Głupota na maxa, no ale co zrobić, dobrze ze już teraz wiem, debilnym wydawało mi się odpisywanie na treść wiadomości "kolor biały" i ja ja bym nie chciała jako klient otrzymywać odpowiedzi, no ale jeśli tak trzeba to będę odpisywać i zaśmiecać klientom skrzynki. 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Jakość mojej sprzedaży? nie terminowe odpowiedzi na wiadomości?

pinsplash
#21 Demiurg#

@sklepnet88 Tak jak Ci poradzono :

- Odpowiadaj na KAŻDĄ pierwszą odp w wątku ( mi kiedyś poleciały statystyki bo nie odpowiedziałem na wiadomość pt "Dziękuję" )

- Ustaw autorespondera typu : dziekujemy za wiadomość, postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak tylko możliwe ... lub cos podobnego

- Monitoruj statystyki jakości na bieżąco. Jest tam bardzo wiele czynników NIEZALEŻNYCH od Ciebie za które możesz dostać " po głowie"

_______
BRÓSLI
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Jakość mojej sprzedaży? nie terminowe odpowiedzi na wiadomości?

uEdka
#21 Demiurg#

@sklepnet88 

debilnym wydawało mi się odpisywanie na treść wiadomości "kolor biały" i ja ja bym nie chciała jako klient otrzymywać odpowiedzi

Ale jako klient, chciałabyś wiedzieć, czy sprzedający dostał twoją informację i na pewno wie jaki kolor wysłać.🙂 Odpowiedź, w tym przypadku, dla kupującego jest potwierdzeniem otrzymania i przeczytania wiadomości przez sprzedającego. Autoresponder nie daje tej pewności.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Jakość mojej sprzedaży? nie terminowe odpowiedzi na wiadomości?

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

@sklepnet88 polecam zacząć korzystać z auto responderów 🙂 Wtedy w każdej w zakładce związanej z kontaktem będziesz mieć 100% pkt. 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Jakość mojej sprzedaży? nie terminowe odpowiedzi na wiadomości?

Client:44052296
#12 Orędownik#

100% pkt I zirytowanych pytających 😁

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Jakość mojej sprzedaży? nie terminowe odpowiedzi na wiadomości?

sklepnet88
#8 Zapaleniec#

a jak mam zacząć korzystać z autoresponderów? 😂🤣 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Jakość mojej sprzedaży? nie terminowe odpowiedzi na wiadomości?

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

@sklepnet88 wpisz sobie w googla "niezbędnik sprzedawcy", następnie asystenta sprzedaży 🙂 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Jakość mojej sprzedaży? nie terminowe odpowiedzi na wiadomości?

xyz96
#21 Demiurg#

Allegro powinno tego zabronić, takie odpowiedzi  nie są odpowiedziami na zadane pytanie. To oszukiwanie systemu i wkurzanie kupujących, czyli cwaniakowanie.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Jakość mojej sprzedaży? nie terminowe odpowiedzi na wiadomości?

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Jak na razie jest to legalne rozwiązanie, pracownicy allegro sami odsyłają do zewnętrznych programów gdy zadaje się im pytania o automatyczne odpowiedzi. 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Jakość mojej sprzedaży? nie terminowe odpowiedzi na wiadomości?

xyz96
#21 Demiurg#

Na razie jest, ale być nie powinno. To oszukiwanie systemu i kupujących. Mnie też taki cwaniak wkurzył wysyłanym szablonem w sporze, dlatego ma nierozwiązany spór i negatywa.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Jakość mojej sprzedaży? nie terminowe odpowiedzi na wiadomości?

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Nigdy nie zdarzył mi się jeszcze kupujący który obraził by się o "odpowiemy najszybciej jak to możliwe". Więc w moim przypadku same plusy. 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Jakość mojej sprzedaży? nie terminowe odpowiedzi na wiadomości?

xyz96
#21 Demiurg#

Aha, a mi się zdarzyło już kilku takich cwaniaków, którzy oszukują system. Gdyby nie oszukiwali, mieliby lepsze statystyki, bo oszukiwaniem wkurzają, a wtedy nawet taki problem, który mógłby być rozwiązany, jest w mojej subiektywnej ocenie nierozwiązany 😄

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Jakość mojej sprzedaży? nie terminowe odpowiedzi na wiadomości?

vonNogay
#13 Ambasador#

@xyz96 Czyli złośliwie oznaczasz dyskusję jako nierozwiązaną.. szkoda słów..

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Jakość mojej sprzedaży? nie terminowe odpowiedzi na wiadomości?

xyz96
#21 Demiurg#

@vonNogay Nie, złośliwy jest sprzedawca, który zwodzi automatami udzielającymi odpowiedzi nie na temat. A powód do zamknięcia dyskusji jako nierozwiązanej zazwyczaj można znaleźć. Można się go też nie doszukiwać, ale sprzedawca powinien szybko załatwić sprawę, zamiast wkurzać automatem do odpowiedzi, oszukującym system.

Odpowiedz
Ładowanie...