anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość mojej sprzedaży? nie terminowe odpowiedzi na wiadomości?

sklepnet88
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry Wszystkim! Jestem  tu nowa i bardzo dużo rzeczy nie wiem, także mam nadzieję ze mogę na Was liczyć  🙂 Słuchajcie w jakości mojej sprzedaży drastycznie spadły mi punkty bo nie odpowiadam terminowo na wiadomości od klientów (podobno), chociaż ja odpowiadam o czym może świadczyć średni czas odpowiedzi na zapytanie klienta które wynosi  2h i 26m ... I teraz o chodzi? Może chodzić np. o te wiadomości w których klient napisał mi jaki kolor wybrał? bo faktycznie jeżeli jest to krótka informacja o kolorze to nie odpisuje|? z góry dziękuje za podpowiedzi, pozdrawiam i  życzę wszystkim miłego dnia

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

xyz96
#21 Demiurg#

Aha, a mi się zdarzyło już kilku takich cwaniaków, którzy oszukują system. Gdyby nie oszukiwali, mieliby lepsze statystyki, bo oszukiwaniem wkurzają, a wtedy nawet taki problem, który mógłby być rozwiązany, jest w mojej subiektywnej ocenie nierozwiązany 😄

oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#

@xyz96 Czyli złośliwie oznaczasz dyskusję jako nierozwiązaną.. szkoda słów..

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@vonNogay Nie, złośliwy jest sprzedawca, który zwodzi automatami udzielającymi odpowiedzi nie na temat. A powód do zamknięcia dyskusji jako nierozwiązanej zazwyczaj można znaleźć. Można się go też nie doszukiwać, ale sprzedawca powinien szybko załatwić sprawę, zamiast wkurzać automatem do odpowiedzi, oszukującym system.

oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#

@xyz96 Jak dla mnie oznaczenie dyskusji jako rozwiązanej albo nierozwiązanej powinno zależeć od tego czy problem transakcyjny został rozwiązany czy nie, a nie od tego czy sprzedawca używa wkurzających automatów.

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@vonNogay Nie, szukanie takiego powodu jest efektem cwaniakowania sprzedawcy. Uprzejmy sprzedawca nie ma się czego obawiać.

oznacz moderatorów

sklepnet88
#8 Zapaleniec#

dziękuje wszystkim za odpowiedzi, jesteście super!!! 😊  a te odpowiedzi systemowe są mega denerwujące według mnie. no ale co zrobić dzieki jeszcze raz 

oznacz moderatorów

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Cieszymy się że mogliśmy pomóc 😄

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@xyz96 A czy np. zakładanie dyskusji o 3 w nocy albo zadawanie pytań o tej godzinie też zalicza się do cwaniakowania i wkurzania, tym razem sprzedających?😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

rppf
#12 Orędownik#

@xyz96  napisał(a):

Allegro powinno tego zabronić, takie odpowiedzi  nie są odpowiedziami na zadane pytanie. To oszukiwanie systemu i wkurzanie kupujących, czyli cwaniakowanie.


Owszem, jest to czasem irytujące ..

Ale ja w 100% niestety rozumiem sprzedawców, którzy to ustawiają !!

A kto jest temu winny ? Kto do tego doprowadził ? Odpowiedź dajcie sami 😥☹️

Jak Allegro przestanie się czepiać i wymagać odpisania w 24 godziny, bo jak nie to kara, kara, kara itd. - to większość to wyłączy ...

To powinna być sprawa pomiędzy sprzedającym a kupującym, kiedy mu odpisze ...

Sprzedawca,któremu zależy będzie i tak się starał ...

A poza tym są sytuacje losowe czy po prostu przeoczenie przy dużej ilości pytań ....a karanie za to że strony Allegro i co najgorsze - nie tyle za brak odpowiedzi, bo to bym jeszcze zrozumiał ...ale za to, że przekroczyło się o minutę te 24 godziny itd. ..jest ***

Take moje zdanie ....

Ze dwa lata temu kupowałem wykładzinę na metry w sklepie internetowym ...owszem obsługa irytująca bardzo, bo odpisywali po kilku dniach i cały zakup z miesiąc trwał ...to gdyby stosować podejście Allegro to nie wiem co powinno im się zrobić 😁😁

oznacz moderatorów