anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość mojej sprzedaży

Vivasan
#7 Wielbiciel#

Czy możesz zresetować metryki „Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów” і „Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów”? Czy to normalne, gdy jeden ze wskaźników daje -950 punktów?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Vivasan Zapoznaj się proszę z zasadami naliczania punktów dla tego obszaru w Jakości sprzedaży. Tutaj znajdziesz szczegóły.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Vivasan
#7 Wielbiciel#

"Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów" nigdy się nie zmienił.
co należy zrobić, aby usunąć -950 punktów?

oznacz moderatorów

Vivasan
#7 Wielbiciel#

@nat_not Przeczytałem zasady, do których się odnosisz
Nadal nie rozumiem, co dokładnie moje działania prowadzą do tak złego wskaźnika
Dlaczego nie są brane pod uwagę terminowe odpowiedzi dla klientów?
Pomóż mi zrozumieć, co należy zrobić, aby poprawić wskaźnik -950 punktów

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Vivasan zresetuje się sam za 30 dni ... jak będziesz grzeczny 

oznacz moderatorów