anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jakość sprzedaży - czas nadania

PrintopiaLabs-pl
#1 Nowicjusz#

witam,

czy na jakość sprzedaży mają również wpływ przesyłki, które są nadawane listem poleconym w ramach własnej umowy? czy po wprowadzenie numeru przesyłki poleconej nadanej w ramach zamówienia zostaną automatycznie "zaciągnięte" dane dotyczące czasu nadania na poczcie?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@PrintopiaLabs-pl Tak, dane powinny się zaciągnąć automatycznie, gdy uzupełnisz numer listu przewozowego. List polecony nie jest metodą wykluczoną ze statystyk Jakości sprzedaży. Wykluczenie dotyczy tych metod:

  • Dostawa i jej koszt ustalane ze sprzedającym
  • Dostawa przez sprzedającego
  • List ekonomiczny
  • List priorytetowy
  • Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
  • Wysyłka e-mail – niezależnie od kraju dostawy
  • wszystkich metod dostawy do Portugalii
  • Magyar Posta.

Zachęcam do zapoznania się z tym artykułem, w którym znajdziesz więcej informacji na temat nadawania i statusów przesyłek.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dom_ogrod_pl
#8 Zapaleniec#

u mnie na koncie, gdy nadam przesyłkę zaciąga numer przesyłki , ale nie zmienia statusu na wysłane, muszę zrobić to ręcznie, mogę prosić o pomoc?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@dom_ogrod_pl Podaj mi numer przykładowego zamówienia, którego dotyczy ten problem.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dom_ogrod_pl
#8 Zapaleniec#

dab3d1a0-37a3-11f0-b380-fbd1256b9a26

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@dom_ogrod_pl Status przesyłki do tego zamówienia aktualizuje się w naszym systemie. Obecnie znajduje się "w doręczeniu".

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dom_ogrod_pl
#8 Zapaleniec#

de927ff0-39a7-11f0-8c10-b3fd75371230 to sprawdzi Pani ten, na drugim koncie od razu mi zmienia status na wysłane, na tym tego nie robi nawet po doręczeniu

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@dom_ogrod_pl Tutaj też status jest zaktualizowany. Proszę mi przesłać zrzut ekranu, na którym widać, że status dostawy dla tego zamówienia się nie zmienił.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dom_ogrod_pl
#8 Zapaleniec#

51rCdgoTIzL._AC_SL1500_.jpg

oznacz moderatorów

dom_ogrod_pl
#8 Zapaleniec#

dodają się numery przesyłek, a status zamówień się nie zmienia

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@dom_ogrod_pl Czy na koncie, z którego piszesz, masz aktywny Abonament? Jeśli tak, w ustawieniach zamówień, w sekcji Automatyczne akcje zaznacz "Automatycznie zmień status każdego zamówienia na WYSŁANE, gdy dodasz numer przesyłki".

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dom_ogrod_pl
#8 Zapaleniec#

to jest to, dziękuję

oznacz moderatorów