Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jako "domowy" sprzedawca, co po prostu wystawia od czas do czasu to co mu wpadnie w ręce, mam duży problem z waszym systemem punktowym. Wygląda na to, że dla takich ludzi jak ja, którzy mają małą ilość przedmiotów, jest on pełen dziur. I nie mówcie, że dla takich sytuacji jest allegro lokalnie, chyba że łaskawie zaczniecie zwracać prowizję na lokalnie jak ktoś nie zapłaci za przedmiot?
Za sprzedane ostatnio przedmioty, 4 osoby wystawiły mi ocenę. Dostałem za wszystko 5/5, tylko jedna osoba wystawiła mi 4/5 za "Koszt wysyłki", mimo że zapłaciła 8,99zł, czyli standardową cenę za paczkomat allegro. Ta jedna osoba z jedną oceną 4/5 za Koszt Wysyłki sprawiła, że moja jakość sprzedaży wygląda tak jak w załączonych screenach - "-416 / 170 Nieakceptowalny"
I teraz najlepsze, mój średni czas odpowiedzi z 2min i 70/70 pkt wczoraj., spadł przez noc do 99h 24m -375 / 70 pkt, ponieważ wczoraj odpisałem jednemu klientowi, że przedmiot został sprzedany. A nie odpisywałem mu wcześniej, bo żądał ode mnie jakichś dziwnych oświadczeń i innych chorych podpisów, więc najzwyczajniej w świecie wolę się trzymać od takich dziwnych tematów z daleka. JEDNA odpowiedz zmieniła moją średnią z 2min na 99h i -375 pkt.
Pytanie do allegro, w jaki sposób, jako osoba, która wystawia rzadko, mam poprawić taki spadek, spowodowany JEDNĄ odpowiedzią? Przecież obliczanie tych punktów działa na jakichś chorych zasadach, żeby przez noc średnia odpowiedzi z 2min, spadała do 99h.
Czy tak powinna wyglądać ocena sprzedawcy, który sprzedał 7 przedmiotów, z czego otrzymał 4 oceny 5/5 oprócz jednej 4/5 za koszt wysyłki, wysłał je tego samego, bądz kolejnego dnia i nie odpisał tylko jednej osobie, kiedy innym odpisywał w ciągu średnio 2min?
@DziubekR1 Nic, nie poradzisz to tak działa. Jak mało sprzedajesz : jedna często niesprawiedliwa ocena potrafi wszystko zepsuć. Allegro tak to sobie wymyśliło i stosuje ten bubel tak jak jest zamiast go naprawić. Ja miałem kiedyś obniżone za komunikację bo nie odpowiedziałem na wiadomość : dziekuję za transkację. Pamiętaj aby na każdą pierwszą wiadomość szybko odpowiadać ! Moze to być nawet : dziękuję, wrócę z odp tak szybko jak to będzie możliwe.
@DziubekR1 musisz przejrzeć co masz do bani, odpowiadać o czasie, wprowadzać numery przesyłek itp. przy 5 aukcjach, raz nie odpowiesz i raz nie wprowadzisz numeru przesyłki i masz na minusie, pilnuj tego a wróci do normy 😉
Przecież ja widzę co mam do bani. Z 4 ocen 5/5, dostałem od jednego gościa 4/5 za koszt wysyłki, mimo że zapłacił 8,99zł za paczkomat i skończyło się to dla mnie oceną -416/170. Gdzie tu jest moja wina i co to w ogole za ocena?
To samo z szybkością odpowiedzi, wczoraj średnia 2min i max ocena, a dzisiaj -375/70, bo odpisałem po miesiącu jakiemuś wariatowi, co chciał ode mnie jakieś oświadczenia i inne dziwne fiki miki, znowu gdzie tu jest moja wina jak wszystkim, którzy ode mnie coś kupili, odpisywałem ze średnią 2min?
Przecież moja obecna ocena wygląda jakbym orypał 100 ludzi na kasę, dostał 100 negatywów i uciekł do Meksyku.
https://allegro.pl/uzytkownik/DziubekR1/oceny - czy tak wyglada konto goscia, ktory powinien miec takie chore oceny w Jakości Sprzedaży?
@DziubekR1 Napij się melisy, i po prostu uważaj na przyszłość 🙂
Allegro jest nastawione na dużych, profesjonalnych sprzedawców i w ten sposób wyśrubowało normy, nic na to nie poradzisz.
W moim przypadku jedna ocena gwiazdkowa 1/5 za koszt wysyłki (możliwe, że pomyłka kupującego) spowodowała, że jakość sprzedaży spadła mi z rewelacyjnej na neutralną, z 6% lepiej radzących sobie sprzedawców na 30-kilka%. A sprzedaż mam 10 razy większą niż Twoja. Tak to działa. Dlatego, jak jakiś zawodowy sprzedawca dostaje negatywa to robi wszystko, aby go usunąć - straszy kupującego sądem albo go przekupuje.
Ten system ocen jest tak kiepski że szkoda gadać ,też miałem miałem wszystko super a tu widzę że za odpowiedzi na pytania zaś mi obniżyli do neutralnego ,co dzień jestem na swojej poczcie i sprawdzam ale widocznie coś poszło do spamu a śmieciach to jeszcze nie szukam .Człowiek się stara jak może a i tak nie sprosta wymaganiom tego regulaminu bo zawsze znajdzie się ktoś kto ci wszystko zrujnuje .
@mwmonety Pewnie w tej kategorii po prostu przegrywasz ze sprzedawcami, którzy mają autorespondery..
@vonNogay Możliwe ale nie mam zamiaru go instalować a jak allegro stwierdzi że mam złe statystyki i mi konto zblokuje płakał nie będę nie będą chcieli moich opłat po parę tysiaków miesięcznie to ich sprawa nie jest to jedyne miejsce do handlu i do zarabiania na życie.
@DziubekR1 No i masz odpowiedź dlaczego psiakość Ci spadła - "ponieważ wczoraj odpisałem jednemu klientowi, że przedmiot został sprzedany. A nie odpisywałem mu wcześniej". Gdy już w końcu mu odpisałeś, to allegro zliczyło ile czasu minęło od jego pierwszej wiadomości do Twojej odpowiedzi.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Ty chyba kompletnie nie zrozumiales tego co jest napisane powyzej. Gdybym nic temu gościowi nie odpisal, mialbym dzisiaj 445ptk więcej. Moja srednia 2min do wszystkich ludzi, którzy u mnie cos kupili zostala totalnie zignorowana. Nie widzisz totalnego absurdu w tym systemie oceniania?
@DziubekR1 "Gdybym nic temu gościowi nie odpisal, mialbym dzisiaj 445ptk więcej." - więc wg Twojej teorii równie dobrze mógłbyś nie odpisywać nikomu i mimo tego powinieneś mieć punkty na plusie😁
"Nie widzisz totalnego absurdu w tym systemie oceniania?" - na jakiej podstawie wysnułeś taki wątpliwy wniosek?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
A co w sytuacji, gdy się w ogóle nie odpisze? Ile punktów ujemnych jest za brak odpowiedzi?
Wczoraj miałem srednia 2min i 70/70 ptk. Odpisałem jakiemuś wariatowi, ze "Przedmiot został sprzedany" i przez ta jedna odpowiedz moje punkty spadły przez noc z 70/70 do -375/70. Gdybym nic nie odpisal, tylko olal temat, mialbym dzisiaj caly czas 70/70.
@DziubekR1 "Gdybym nic nie odpisal, tylko olal temat, mialbym dzisiaj caly czas 70/70." - do czasu, w końcu i tak, z braku odpowiedzi, zostałbyś rozliczony obniżeniem punktacji.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Niezupełnie. Zupełny brak odpowiedzi zmniejszy po prostu nieco procent w sekcji "Terminowe odpowiedzi", a jedna odpowiedz po długim czasie totalnie rozwala średni czas odpowiedzi. Ta jedna odpowiedz w moim przypadku kosztowała -445ptk.