Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Od paru dni obserwuje w zakładce jakości sprzedaży systematyczny spadek co parę dni o parę procent. Nic nie ulega zmianie poza wysyłką w terminie która spada równocześnie z jakością. Problem w tym że wszystko jest albo wysłane albo w realizacji jeszcze przed zadeklarowanym czasem, a ostatnio było parę dni bez żadnych zamówień, wszystkie poprzednie były wysłane i spadła dwa razy, mówiąc mi tym samym że nie wysyłam w terminie... co jest całkowitą bzdurą. Problem w tym że to nie ustaje a żadnej infolinii pomocowej nie ma, więc może ktoś z państwa, albo moderatorów jest w stanie poradzić co z tym zrobić. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Moim jedynym podejrzeniem jest to że algorytm nie widzi po prostu że wszystkie paczki są wysłane i myśli że jedna czy dwie siedzą miesiąc czy coś i systematycznie obniża wysyłkę w terminie.
@lejemyswiatlo allegro ma problem z integracją poczty 😞
A wykluczają faktycznie przesyłki ze statystyk do jakości po podaniu numerów?
Bo po pobraniu raportów widzę że to właśnie te przeklęte przesyłki poczty polskiej z czasu awarii są oznaczone w raporcie jako "brak wysyłki" "brak dostawy" itd. a paczki już dawno u klientów...
@lejemyswiatlo Tak, wykluczamy te przesyłki podczas najbliższych przeliczeń nocnych.
@ko_alka Hej. Sprawdziłem dzisiaj, bo kolejny raz spadła i w dzisiejszym raporcie bez zmian, ale znalazłem jeszcze jedną przesyłkę z błędami przy okazji. Gdyby też mogła trafić do odstrzału byłbym wdzięczny, a jeśli piszę do niewłaściwej osoby to daj znać bo w sumie to ciężko znaleźć w dziale pomocy kto od czego jest. Pozdrawiam.
numer zamówienia: 21c37aa1-530e-11ed-9ce2-4d3dfba5fc54
Poczta Polska 00159007738206016348
@lejemyswiatlo Nie wiem jak szukasz tych przesyłek, ale awaria była od poniedziałku 24 października i dotyczy wszystkich przesyłek Poczty i Pocztexu.
Wejdź na https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/jakosc-sprzedazy i pobierz Wysyłka w terminie: Zobacz zestawienie
Dokładnie tak szukałem tych przesyłek 🙂 przez zestawienie -> raport i patrzę które mają błędy.
@lejemyswiatlo Zgłosiłam to zamówienie do wykluczenia. 🙂
Niestety, ale u mnie przesyłki nadane 25.10.br:
nr przesyłki 00159007738208332668 - zamówienie 45e5ca40-5242-11ed-8f2d-f5448af7c9d7
nr przesyłki 00159007738208333269 - zam. 8ea004f0-52ea-11ed-937d-9b2d12a3c722
nr przesyłki 00159007738208332965 - zam.9d42c6e0-52b9-11ed-9dcd-5993cd6b9b11
nadal zaniżają jakość sprzedaży.
@diegoaragon Zgłosiłam te zamówienia do wykluczenia. Po nocnym przeliczeniu nie będą już uwzględniane w statystykach.
@lejemyswiatlo Cześć. Od kilku dni trwają problemy techniczne z przesyłaniem statusów do Allegro z Poczty Polskiej (więcej informacji znajdziesz tutaj: https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/przepraszamy-mozesz-widziec-nieaktualne-statusy-przesylek-5L6X9...).
Jeśli wysyłasz przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej, to ich statusy mogą być nieaktualne. Możesz podać mi numery tych zamówień, a ja przekażę je do wykluczenia ze statystyk. Niestety nie możemy wykluczyć wszystkich zamówień od tego Przewoźnika automatycznie.
W momencie, kiedy problem zostanie usunięty, statusy przesyłek i dane w panelu Jakość mojej sprzedaży zaktualizują się automatycznie.
@ko_alka pierwszy link wyrzuca 404 😞
@domkar04 Dzięki za czujność, poprawiłam link
@ko_alka Proszę bardzo. Na ten moment w raporcie czarnym koniem o oznaczeniach "brak" jest przesyłka o tym numerze: 21c37aa1-530e-11ed-9ce2-4d3dfba5fc54
Numer listu przewozowego: Poczta Polska 00159007738207743625
Gdyby udało się ją usunąć byłbym wdzięczny, bo choć mała to zbiła już jakość sprzedaży o ponad sto punktów.
Dzięki, pozdrawiam.