anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość sprzedaży

hewtr
#8 Zapaleniec#

Sprzedaję na allegro od 2dni. Miałem już parę zamówień do paczkomatu które wysyłam natychmiast, przykład: Zamówione o 20:54, wysłane o 21:53.

Dzisiaj dostaję taki email:

ogólny poziom jakości Twojej sprzedaży spadł poniżej neutralnego.

 

Numery przesyłek uzupełnione w terminie:0%

-196 / 200
Nieakceptowalny
86% sprzedawców ma więcej punktów od Ciebie. Warto poprawić ten wynik.
 
Czy to jest jakiś żart? Numery przesyłek mam podane z automatu, czas wysyłki ustawiony na 24h, wysyłam w ciągu godziny max 2h. O co tutaj chodzi?
oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

kostas11
#21 Demiurg#

Olej to nic nie zrobisz, system liczy jak chce, zobaczysz po miesiącu i se przeanalizujesz przy 2 przesyłkach szkoda się tym zajmować 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@hewtr  i przestań tak szybko wysyłać, bo za bardzo przyzwyczaisz kupujących do takich nadań. Nie ma sensu ich tak rozpieszczać. Potem będą dzwonić o północy i liczyć, że zaraz nadasz. Wysyłka w ciągu godziny, to od razu powinni dać Ci jakiegoś Super Super S-a 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Błazen

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@LEW433  jeśli to do mnie, to nie było miłe. Napisałem to co myślę i nie zamierzam się z tego wycofywać. Na allegro handluję 17 lat, i trochę doświadczenia mam. Wysyłanie paczki godzinę po zakupie to jest przesada. Nie neguję tego, że ktoś może mieć taki sposób na zdobycie korzystnych ocen, ale to działa na krótką metę. Potem jest tak, że klienci dzwonią popołudniu w sobotę, albo niedzielę i są zdziwieni, że paczka pocztowa, czy kurierska nie będzie nadana tego samego dnia co zakup. Nie interesuje ich czy firma pracuje, czy jest święto. Ważne, że takie jest widzimisie klienta, albo ktoś kiedyś mu tak wysłał.

Kiedyś jak zaczynałem i wysyłałem 2-3 paczki dziennie też byłem nadgorliwy. Jak zrobiło się tego 100 dziennie to już było nierealne i nie wynikało to z mojej niechęci, tylko z niemożności technicznej wysyłki paczek kurierskich/pocztowych co chwila. Kurier podjeżdza o określonej godzinie, więc klient musi zrozumieć, że nadawanie paczek to pewna czynność logistyczna, a nie zabawa. I nie może wywierać na nas presji, na zasadzie dzwoni i za każdym razem pyta się czy Pan/Pani zaraz po zakupie wyśle towar. To jest nierealne.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

hewtr
#8 Zapaleniec#

Masz jak najbardziej rację, to jest przesada żeby robić to w ten sposób, ale to są moje początki i korzystając z tego że mam wolny czas ogarniam zamówienia na bieżąco żeby nic mi nie zalegało, nie lubię żyć z uczuciem że muszę coś zrobić 🙂

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@hewtr  ja jak zaczynałem robiłem tak samo, więc doskonale Cię rozumiem 🙂 Jak masz czas i chęci to oczywiście nadawaj jak najszybciej. Mimo wszystko jest wiele kupujących, którzy i tak tego nie docenią. Czasami można się rozczarować kometarzami pomimo, że my wypruwamy sobie żyły, żeby dogodzić kupującym.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Jak to tak, co to ma być, paczka nie została wysłana godzinę po zamówieniu, nie doszła na następny dzień, o Ty 😄 😄 już leci negatyw z jedną gwiazdką, już otwieram dyskusję i zgłaszam do obsługi allegro 😄 😄 😄

 

Ale tak na serio, masz rację, najgorsze są telefony po godzinach i weekendy, przychodzę do pracy, oddzwaniam, a klient na to: "a już nieważne, chciałem zakupić towar ale Pan nie odbierał telefonu". 🤣

 

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@DarkStoorM  kiedyś to jeszcze ludzie przepraszali, że dzwonią o późnej porze, a teraz to tylko z pretensjami, że nie może się dodzwonić, i co to jest za firma co w nocy nikt nie odbiera telefonu ???

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

hewtr
#8 Zapaleniec#

Polityka allegro w ciągu ostatnich 2 lat nauczyła ludzi że są bogami, a sprzedawca to parob spełniający wszystkie zachcianki 24/7

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@mikeza  Napisz, ile wg Ciebie należy wstrzymywać się z wysyłką? Dzień? Dwa? Trzy? A może pogrillować kupującego chociaż z tydzień i dorzucić mu jeszcze pozew sądowy, jeśli będzie się skarżył?

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów