Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Mam dziwna sytuację w panelu jakości sprzedaży. 4 dni temu miałem 787pkt. Wczoraj patrzę, punktów jest ok 620 i -150 pkt w kategorii odpowiedzi na pytania kupujących. Nie odpowiedzialem jednej osobie ponieważ było to związane z "żebraniem" na zbiórkę a wiadomość nie miała ani ładu ani składu więc olałem temat. Dzisiaj patrzę, że punktów jest znowu mniej bo tylko ok 520 i -200pkt i wynik nieakceptowalny. Zaznaczę, że wczoraj wieczorem odpisałem tej osobie, że nie dziękuję a punkty ucięło znowu, łącznie 250pkt jakości sprzedaży tylko dlatego jak rozumiem, że ktoś chce coś dostać i wypisuje wiadomości. Może mi ktoś z tym pomóc? To pytanie nie było związane z zakupem, mimo że wczoraj puściłem odpowiedź to dzisiaj znowu punkty cięło ...
@swkacper olałeś to masz -150pkt. , nikt Ci nie pomoże , trzeba było odpowiedzieć byle jak , kropką , przecinkiem ,aby system odnotował odpowiedź .
Przecież napisałem, że wczoraj -150 było i odpisałem "nie dziękuję" a dzisiaj znowu oberwało i jest -200 i, że rzekomo nie odpowiadam na 75% pytań gdzie to nie jest prawda.
Skoro odpisałem wczoraj to czemu dzisiaj znowu punkty mi odjęło i punkty jakości spadły z 620 na 520?
@swkacper pewnie było nowe pytanie , wyjaśnimy @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@swkacper Dane w panelu "Jakość mojej sprzedaży" przeliczamy codziennie i uwzględniamy w nich ostatnie 30 dni. Wyniki, które widzisz w panelu, prezentują stan na dzień poprzedni (dane zbieramy od 00:00 do 23:59 dnia poprzedniego). Może się zdarzyć, że wyniki będą niższe nawet jeśli nie otrzymałeś żadnej wiadomości dzień wcześniej, bo okres, którego dotyczą się zmienił - jeden dzień najpóźniejszy nie jest już brany pod uwagę, zastępuje go wczorajszy.